@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av themarauder: Jag har typ bara legat i min säng hela dagen, så jag börjar känna mig lite smått galen.... o.O Jag har målat altanen, fixat disken och tvätten, lagat mat med min mamma, skrivit på min ff, umgåtts med lite folk och nu ser jag på film men ska skriva lite till sen Åh herre gud...... nu känner jag mig väldigt produktiv haha! Haha, så är det ibland ![]()
13 maj, 2014 23:04 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av themarauder: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av themarauder: Jag har typ bara legat i min säng hela dagen, så jag börjar känna mig lite smått galen.... o.O Jag har målat altanen, fixat disken och tvätten, lagat mat med min mamma, skrivit på min ff, umgåtts med lite folk och nu ser jag på film men ska skriva lite till sen Åh herre gud...... nu känner jag mig väldigt produktiv haha! Haha, så är det ibland Tyvärr råkade jag träffa på en kille jag gillar lite på min latis-dag när jag gick till afärren vid 21:5, haha. Sånt är livet xD =) - just like themarauder 13 maj, 2014 23:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Tyvärr råkade jag träffa på en kille jag gillar lite på min latis-dag när jag gick till afärren vid 21:5, haha. Sånt är livet xD Det är det som är tricket för att stöta på någon man är kär i; gå ut i myskläder utan att varken ha borstat tänderna, tvättat ansiktet, borstat håret eller duschat. Det slår verkligen aldrig fel.. 13 maj, 2014 23:50 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Tyvärr råkade jag träffa på en kille jag gillar lite på min latis-dag när jag gick till afärren vid 21:5, haha. Sånt är livet xD Det är det som är tricket för att stöta på någon man är kär i; gå ut i myskläder utan att varken ha borstat tänderna, tvättat ansiktet, borstat håret eller duschat. Det slår verkligen aldrig fel.. Åh, ja... men det var nästan värt det. Känslan i krppen när jag ser honom =) =) - just like themarauder 13 maj, 2014 23:56 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av themarauder: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av themarauder: Jag har typ bara legat i min säng hela dagen, så jag börjar känna mig lite smått galen.... o.O Jag har målat altanen, fixat disken och tvätten, lagat mat med min mamma, skrivit på min ff, umgåtts med lite folk och nu ser jag på film men ska skriva lite till sen Åh herre gud...... nu känner jag mig väldigt produktiv haha! Haha, så är det ibland Tyvärr råkade jag träffa på en kille jag gillar lite på min latis-dag när jag gick till afärren vid 21:5, haha. Sånt är livet xD Haha, så är det ![]()
14 maj, 2014 01:03 |
|
Borttagen
|
14 maj, 2014 01:54 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag gillar den här videon riktigt mycket! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 maj, 2014 07:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fiuq: Skrivet av Borttagen: Okej jag frågar igen. Vill någon rolla?? :3 Det beror på? Har du handling? Jag vill också vara med om ni ska rolla :3 Jag är med om ni kör Skrivet av Fiuq: Skrivet av Borttagen: Okej jag frågar igen. Vill någon rolla?? :3 Det beror på? Har du handling? Jag vill också vara med om ni ska rolla :3 Jag är med om ni kör Visst:3 14 maj, 2014 09:01 |
|
Afturelding
Elev |
14 maj, 2014 09:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Okej jag frågar igen. Vill någon rolla?? :3 Det beror på? Har du handling? Jag vill också vara med om ni ska rolla :3 Kanske Hp? Välj ni om ni vill vara med♥ Sure ^^ Tagga mig bara c: Det ska jag♥♥♥♥ Jag ändrar mig. Är inte intresserad av HP-rollspel tyvärr. Det gör inget:3 14 maj, 2014 09:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen