@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
13 maj, 2014 22:31 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ithrenniel: JAG VILL INTE HÅLLA TAL I MORGON!!! MITT TAL SUGER! >.< Det tror jag inte!! =) har hört dig på dina videos, och du verkar vara väldigt bra muntligt. Improvisera lite bara, det kommer bli skitbra! =) =) - just like themarauder 13 maj, 2014 22:34 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: JAG VILL INTE HÅLLA TAL I MORGON!!! MITT TAL SUGER! >.< Det tror jag inte!! =) har hört dig på dina videos, och du verkar vara väldigt bra muntligt. Improvisera lite bara, det kommer bli skitbra! =) Tack, det där behövde jag verkligen! ^^ ![]()
13 maj, 2014 22:34 |
|
Noaidi
Elev |
Känns som en traktor kört över mig??? Hatar att vara sjuk. Hatar att varken alvedon, ipren eller ibu-something fungerar. Usch.
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 13 maj, 2014 22:37 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: JAG VILL INTE HÅLLA TAL I MORGON!!! MITT TAL SUGER! >.< Det tror jag inte!! =) har hört dig på dina videos, och du verkar vara väldigt bra muntligt. Improvisera lite bara, det kommer bli skitbra! =) Tack, det där behövde jag verkligen! ^^ Vad ska du hålla tal om? =) Jag ska spela snart på en rätt stort konsert, och jag är skitnervös. Det jag spelar är inte riktigt lika svårt som de andras stycken, vilket gör mig mer stressad. Men det handlar inte alltid om hur bra själva talet, eller svårt stycket är etc. Utan hur man framför det. Det gör så stor skillnad. Fokusera på dig själv istället =) Hehe, är lite för trött för att ge tips... edit: de andra kanske spelar sina stycken falskt. Då kanske folk ändå uppskattar mitt mer. Det samma gäller tal etc. =) - just like themarauder 13 maj, 2014 22:40 |
|
Klaestron
Elev |
13 maj, 2014 22:43 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 maj, 2014 22:47 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: JAG VILL INTE HÅLLA TAL I MORGON!!! MITT TAL SUGER! >.< Det tror jag inte!! =) har hört dig på dina videos, och du verkar vara väldigt bra muntligt. Improvisera lite bara, det kommer bli skitbra! =) Tack, det där behövde jag verkligen! ^^ Vad ska du hålla tal om? =) Jag ska spela snart på en rätt stort konsert, och jag är skitnervös. Det jag spelar är inte riktigt lika svårt som de andras stycken, vilket gör mig mer stressad. Men det handlar inte alltid om hur bra själva talet, eller svårt stycket är etc. Utan hur man framför det. Det gör så stor skillnad. Fokusera på dig själv istället =) Hehe, är lite för trött för att ge tips... edit: de andra kanske spelar sina stycken falskt. Då kanske folk ändå uppskattar mitt mer. Det samma gäller tal etc. Det är faktiskt riktigt sant! Det är bättre att göra något "enkelt" men bra framfört, än att göra något alldeles för komplicerat så att det inte framförs på ett bra sätt ^^ ![]()
13 maj, 2014 22:55 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Noaidi: Känns som en traktor kört över mig??? Hatar att vara sjuk. Hatar att varken alvedon, ipren eller ibu-something fungerar. Usch. Om vi byter så kan du vara halvförskyld och jag sjuk. Har sjukt stort behov att vara hemma å sova några dagar Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 13 maj, 2014 22:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Har seglat med fantastisk skuta med fantastiska människor hela kvällen. Känner mig så inspirerad igen!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 maj, 2014 22:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen