@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
hade typ uppgift att skriva en dikt whatever på svenskan och visste inte vad jag skulle skriva om så jag skrev om jah,,, ...detta.
"varför ska det vara såhär orättvisa hat diskriminering när vi alla är lika?" inte direkt en dikt, men var det enda jag kunde tänka på o.o Hai 13 maj, 2014 21:29 |
|
cikki
Elev |
Jag vill till Panduro
13 maj, 2014 21:30 |
|
Fellrendión
Elev |
13 maj, 2014 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Okej jag frågar igen. Vill någon rolla?? :3 Det beror på? Har du handling? Jag vill också vara med om ni ska rolla :3 13 maj, 2014 21:33
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-13 kl. 21:33
|
|
cikki
Elev |
Jag känner mig ensam.
13 maj, 2014 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: hade typ uppgift att skriva en dikt whatever på svenskan och visste inte vad jag skulle skriva om så jag skrev om jah,,, ...detta. "varför ska det vara såhär orättvisa hat diskriminering när vi alla är lika?" inte direkt en dikt, men var det enda jag kunde tänka på o.o Det är visst en dikt. En dikt kan handla om vad som helst och man kan skriva hur som helst. Min kompis gjorde en dikt om sitt hår, den var jätte konstig (min kompis är dock jätte konstig) :3 Den var riktigt bra:-) 13 maj, 2014 21:33
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-16 kl. 16:10
|
|
Fellrendión
Elev |
13 maj, 2014 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Okej jag frågar igen. Vill någon rolla?? :3 Det beror på? Har du handling? Jag vill också vara med om ni ska rolla :3 Kanske Hp? Välj ni om ni vill vara med♥ 13 maj, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Okej jag frågar igen. Vill någon rolla?? :3 Det beror på? Har du handling? Jag vill också vara med om ni ska rolla :3 Kanske Hp? Välj ni om ni vill vara med♥ Sure ^^ Tagga mig bara c: 13 maj, 2014 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Okej jag frågar igen. Vill någon rolla?? :3 Det beror på? Har du handling? Jag vill också vara med om ni ska rolla :3 Kanske Hp? Välj ni om ni vill vara med♥ Sure ^^ Tagga mig bara c: Det ska jag♥♥♥♥ 13 maj, 2014 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen