Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16604 16605 16606 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Siriusis
Elev

Avatar


hade typ uppgift att skriva en dikt whatever på svenskan och visste inte vad jag skulle skriva om så jag skrev om jah,,, ...detta.

"varför ska det vara såhär
orättvisa
hat
diskriminering
när vi alla är lika?"


inte direkt en dikt, men var det enda jag kunde tänka på o.o

Hai

13 maj, 2014 21:29

cikki
Elev

Avatar


Jag vill till Panduro /

13 maj, 2014 21:30

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej jag frågar igen.
Vill någon rolla??
:3

Det beror på? Har du handling?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

13 maj, 2014 21:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Okej jag frågar igen.
Vill någon rolla??
:3

Det beror på? Har du handling?

Jag vill också vara med om ni ska rolla :3

13 maj, 2014 21:33

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-13 kl. 21:33
Antal ändringar: 1

cikki
Elev

Avatar


Jag känner mig ensam.

13 maj, 2014 21:33

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Siriusis:
hade typ uppgift att skriva en dikt whatever på svenskan och visste inte vad jag skulle skriva om så jag skrev om jah,,, ...detta.

"varför ska det vara såhär
orättvisa
hat
diskriminering
när vi alla är lika?"


inte direkt en dikt, men var det enda jag kunde tänka på o.o


Det är visst en dikt. En dikt kan handla om vad som helst och man kan skriva hur som helst. Min kompis gjorde en dikt om sitt hår, den var jätte konstig (min kompis är dock jätte konstig) :3
Den var riktigt bra:-)

13 maj, 2014 21:33

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-16 kl. 16:10
Antal ändringar: 2

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Jag känner mig ensam.

Vill du uggla?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

13 maj, 2014 21:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Okej jag frågar igen.
Vill någon rolla??
:3

Det beror på? Har du handling?

Jag vill också vara med om ni ska rolla :3


Kanske Hp?
Välj ni om ni vill vara med♥

13 maj, 2014 21:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Okej jag frågar igen.
Vill någon rolla??
:3

Det beror på? Har du handling?

Jag vill också vara med om ni ska rolla :3


Kanske Hp?
Välj ni om ni vill vara med♥

Sure ^^ Tagga mig bara c:

13 maj, 2014 21:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Okej jag frågar igen.
Vill någon rolla??
:3

Det beror på? Har du handling?

Jag vill också vara med om ni ska rolla :3


Kanske Hp?
Välj ni om ni vill vara med♥

Sure ^^ Tagga mig bara c:


Det ska jag♥♥♥♥

13 maj, 2014 21:36

1 2 3 ... 16604 16605 16606 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.