@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av themarauder: Visst finns det! =P beställde hem en väldigt simpel, lite halvtråkig klänning från bikbok, som jag tror dock kan bli skitsnygg om man bär den rätt med rätt grejor etc =D ; http://www.nattstad.se/mugglaren/bestallt-hem-13867127 Jepp och jag vet inte ens hurdan jag ska ha. Den är fin, såg för nån dag sen när du frågade vilken färg ___________________ Jag ser på hockey och äntligen går det bättre för lejonen Tack!! =) Är dne till för ett särskilt tillfälle? Jag tänkte nåt för min brors dimition (eller va de heter) han går ut yrkesskolan. Kanske till min också om ett år, men vet int om jag ska ha samma får se 13 maj, 2014 16:46 |
|
Siriusis
Elev |
13 maj, 2014 16:54 |
|
Hedwig96
Elev |
4-0 till Finland i hockeyn
de 2 senaste målen med bara några sekunder emellan. Äntligen har de skärpt sig efter att ha börjat den här VM säsongen med 2 förluster, vilket inte har hänt sen 1990 13 maj, 2014 16:57 |
|
Borttagen
|
Ska gästskriva i en novell. Det blir kul, tror jag behöver en liten paus från mitt nuvarande projekt som står ganska still ^^
13 maj, 2014 17:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu ska jag fa efter min lillebror från ett kalas
13 maj, 2014 17:09 |
|
Klaestron
Elev |
13 maj, 2014 17:10 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av themarauder: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av themarauder: Visst finns det! =P beställde hem en väldigt simpel, lite halvtråkig klänning från bikbok, som jag tror dock kan bli skitsnygg om man bär den rätt med rätt grejor etc =D ; http://www.nattstad.se/mugglaren/bestallt-hem-13867127 Jepp och jag vet inte ens hurdan jag ska ha. Den är fin, såg för nån dag sen när du frågade vilken färg ___________________ Jag ser på hockey och äntligen går det bättre för lejonen Tack!! =) Är dne till för ett särskilt tillfälle? Jag tänkte nåt för min brors dimition (eller va de heter) han går ut yrkesskolan. Kanske till min också om ett år, men vet int om jag ska ha samma får se Okej! =) Här är en söt klänning =) : http://www.asos.com/New-Look/New-Look-Cap-Sleeve-Floral-Lace-Skater-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3991192&cid=8799&sh=0&pge=3&pgesize=36&sort=-1&clr=Cream Jag har så sjukt tråkigt, och är luspank, så jag sitter o kollar kläder åt alla andra typ, haha. =) - just like themarauder 13 maj, 2014 17:14 |
|
Borttagen
|
Jag har 666 i forumbetyg nu, är så fint ♥3333
13 maj, 2014 17:25 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av themarauder: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av themarauder: Visst finns det! =P beställde hem en väldigt simpel, lite halvtråkig klänning från bikbok, som jag tror dock kan bli skitsnygg om man bär den rätt med rätt grejor etc =D ; http://www.nattstad.se/mugglaren/bestallt-hem-13867127 Jepp och jag vet inte ens hurdan jag ska ha. Den är fin, såg för nån dag sen när du frågade vilken färg ___________________ Jag ser på hockey och äntligen går det bättre för lejonen Tack!! =) Är dne till för ett särskilt tillfälle? Jag tänkte nåt för min brors dimition (eller va de heter) han går ut yrkesskolan. Kanske till min också om ett år, men vet int om jag ska ha samma får se Okej! =) Här är en söt klänning =) : http://www.asos.com/New-Look/New-Look-Cap-Sleeve-Floral-Lace-Skater-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3991192&cid=8799&sh=0&pge=3&pgesize=36&sort=-1&clr=Cream Jag har så sjukt tråkigt, och är luspank, så jag sitter o kollar kläder åt alla andra typ, haha. jo den är fin och ganska enkel har kollat massor av sidor på www.lightinthebox.com Haha så brukar jag också göra obland om jag har tråkigt 13 maj, 2014 17:39 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har 666 i forumbetyg nu, är så fint ♥3333 Håller på att "samla" till det med, det är så sexigt liksom Men GRATTIS "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 maj, 2014 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen