Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Spoiler: Tryck här för att visa! ooooooch priset för årets största i-landsproblem går till MIG!!!! tyck synd om mig plz hahahaha nejmen WÄÄÄÄÄÄH
3 sep, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
So there is this boy...
Spoiler: Tryck här för att visa! Men tack för mej.. och om någon vill ha mer info som jag bara måste få ur mej så är ni välkomna att uggla! ♥ 5 sep, 2012 23:15 |
|
whirlwinds
Elev |
6 sep, 2012 18:45 |
|
Elley
Elev |
6 sep, 2012 22:41 |
|
whirlwinds
Elev |
varför är jag så jävla patetisk och varför fäster jag mig vid folk så jävla snabbt??
hahahahahaha han skulle nog tycka jag var helt konstig och dum i huvudet om han visste hur jävla mycket jag tänker på honom ca hela tiden
7 sep, 2012 19:50 |
|
Kedjebrev
Elev |
8 sep, 2012 17:10 |
|
RoxDeathley
Elev |
8 sep, 2012 17:47 |
|
Racelly
Elev |
jag har en kille i min skola som är bara... ASLKJASLKASJAF ÅÅÅÅHHH!!! jag är så brutalt kär att det gör ont
så. skönt att få det sagt. You don't have to call me sir, professor 8 sep, 2012 18:17 |
|
Somnium
Elev |
Hahahahah, fan det här får bara inte hända.
Jag kan inte gilla den här snubben, right? Han är förbjudet område. Jag kan inte gilla honom. Jag får inte gilla honom. Hurfan lyckas jag? http://slytherinunicorn.tumblr.com/
10 sep, 2012 20:44 |
|
whirlwinds
Elev |
hahahahahahahahaha han har tydligen tjej hahahahahaha sånt som kan vara bra att veta liksom hahahahaha så jävla skrattretande hahahahaha orkar inte
skjut mig plz:-)
11 sep, 2012 23:53 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen