Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
1 dec, 2011 15:47 |
|
Borttagen
|
hahaheha!
1 dec, 2011 15:51 |
|
Borttagen
|
" Vill du ha hjälp? "
1 dec, 2011 15:51 |
|
Draken Norbert
Elev |
1 dec, 2011 15:54 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
"Öh... Jag har ätit glass."
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 1 dec, 2011 15:57 |
|
vevve_puff
Elev |
"åå det känns som om att jag är helt död"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 1 dec, 2011 16:17 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
"Visst."
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 1 dec, 2011 17:13 |
|
Ida S
Lärare |
"Man äter inte semlor i december!!! "
"we live together, and harry does all the cooking." 1 dec, 2011 17:21 |
|
Borttagen
|
"MAKARONILÅDA!" inte helt random....
1 dec, 2011 17:28 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
"Nej inga läxor, bara en till imorgon, och två glosförhör imorgon också, och ett test..."
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 1 dec, 2011 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen