Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

TartyAwesome Club

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

1 2 3 ... 165 166 167 ... 280 281 282
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

11 nov, 2017 22:04

Belluna tonks
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skulle gärna byta namn. Emma är ett så vanligt namn.

Skulle typ vilja heta Tanya, Eira, Lilith, Faye, Mercy, Amity eller Phoebe.
fast Emma är ett fint namn och inte sååååå vanligt. Tänk på min bästa vän (som jag inte tänker tagga) hon heter Elvira Anna (och sen ett VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT vanligt efternamn)

Känner 15 Emma som bara går i min skola.

Fast mitt ena mellannamn är fint

Edith har så fint uttal
okej vet du vad, jag tar tillbaka det där om inte vanligt XD
ja Edith är vääääldigt fint

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F4bba76622a09d51296971843f8b95dee%2Ftumblr_p4x4kdrKSE1ugyrreo1_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Feb6e64b23a7ee61c20cacd1a9a06d298%2Ftumblr_p4x4glJXt41qagqqso8_400.gif

11 nov, 2017 22:04

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

11 nov, 2017 22:05

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skulle gärna byta namn. Emma är ett så vanligt namn.

Skulle typ vilja heta Tanya, Eira, Lilith, Faye, Mercy, Amity eller Phoebe.
fast Emma är ett fint namn och inte sååååå vanligt. Tänk på min bästa vän (som jag inte tänker tagga) hon heter Elvira Anna (och sen ett VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT vanligt efternamn)

Känner 15 Emma som bara går i min skola.

Fast mitt ena mellannamn är fint

Edith har så fint uttal
okej vet du vad, jag tar tillbaka det där om inte vanligt XD
ja Edith är vääääldigt fint

När jag var i Frankrike sa han som kollade mitt pass att jag borde ha Edith som tilltalsnamn.

11 nov, 2017 22:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

11 nov, 2017 22:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa
JA SKA GÅ UT OCH MÖRDA ALLA!
FÖR DET E SÅ KUUL!

11 nov, 2017 22:07

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

11 nov, 2017 22:07

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa
Jaaag kan åsså några men jaa orkar inte sjunga dom nu!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

11 nov, 2017 22:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!

11 nov, 2017 22:08

Annabeth the Chaser
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa
Jaaag kan åsså några men jaa orkar inte sjunga dom nu!

Jag kan en del barnvisor, men ni vill inte höra min sångröst...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FYPPhnPnhpguTulkG4z%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.giphy.com%2Fmedia%2FFItHFjFxpuSSAFKbUO%2Fgiphy.gif

11 nov, 2017 22:10

1 2 3 ... 165 166 167 ... 280 281 282

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

Du får inte svara på den här tråden.