TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta 11 nov, 2017 22:04 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: okej vet du vad, jag tar tillbaka det där om inte vanligt XDSkrivet av Belluna tonks: Skrivet av LunaLovegood123: fast Emma är ett fint namn och inte sååååå vanligt. Tänk på min bästa vän (som jag inte tänker tagga) hon heter Elvira Anna (och sen ett VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT vanligt efternamn) Skulle gärna byta namn. Emma är ett så vanligt namn. Skulle typ vilja heta Tanya, Eira, Lilith, Faye, Mercy, Amity eller Phoebe. Känner 15 Emma som bara går i min skola. Fast mitt ena mellannamn är fint Edith har så fint uttal ja Edith är vääääldigt fint ![]()
11 nov, 2017 22:04 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 22:05 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av LunaLovegood123: okej vet du vad, jag tar tillbaka det där om inte vanligt XDSkrivet av Belluna tonks: Skrivet av LunaLovegood123: fast Emma är ett fint namn och inte sååååå vanligt. Tänk på min bästa vän (som jag inte tänker tagga) hon heter Elvira Anna (och sen ett VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT vanligt efternamn) Skulle gärna byta namn. Emma är ett så vanligt namn. Skulle typ vilja heta Tanya, Eira, Lilith, Faye, Mercy, Amity eller Phoebe. Känner 15 Emma som bara går i min skola. Fast mitt ena mellannamn är fint Edith har så fint uttal ja Edith är vääääldigt fint När jag var i Frankrike sa han som kollade mitt pass att jag borde ha Edith som tilltalsnamn. 11 nov, 2017 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa 11 nov, 2017 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JA SKA GÅ UT OCH MÖRDA ALLA!Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa FÖR DET E SÅ KUUL! 11 nov, 2017 22:07 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 22:07 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaaag kan åsså några men jaa orkar inte sjunga dom nu!Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa 11 nov, 2017 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! 11 nov, 2017 22:08 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jaaag kan åsså några men jaa orkar inte sjunga dom nu! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Jag kan en del barnvisor, men ni vill inte höra min sångröst... ![]()
11 nov, 2017 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen