Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kan. Alla som vill bli taggade så säg till här NU!
25 apr, 2015 22:05 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
25 apr, 2015 22:05 |
|
Borttagen
|
Heter vi sallads bladen?
25 apr, 2015 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skuggsalladen!Heter vi sallads bladen? 25 apr, 2015 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: får jag vara med?! Skrivet av Borttagen: jag kan också spela gitarr!! Skrivet av Borttagen: Skuggsalladen!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi kan stå längst fram tillsammans!Sallad, miksi? JAG VILL STÅ LÄNGST FRAM XD! Okej jag kan väl stå en litä längre bak! Skrivet av Borttagen: Okej! Kan jag spela gitarr?^^ Vad ska vi kalla oss? Salladsbladen xD, eller? Ska vi skapa en tråd för bandet? Jag då??!! Tånker ni dissa mig? *Sur min* Sallad, Skuggsalladen xD Världens swagigaste namn!! xD 25 apr, 2015 22:14
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-25 kl. 22:15
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja det tänker vi! XDSkrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: får jag vara med?! Skrivet av Borttagen: jag kan också spela gitarr!! Skrivet av Borttagen: Skuggsalladen!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi kan stå längst fram tillsammans!Sallad, miksi? JAG VILL STÅ LÄNGST FRAM XD! Okej jag kan väl stå en litä längre bak! Skrivet av Borttagen: Okej! Kan jag spela gitarr?^^ Vad ska vi kalla oss? Salladsbladen xD, eller? Ska vi skapa en tråd för bandet? Jag då??!! Tånker ni dissa mig? *Sur min* 25 apr, 2015 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja det tänker vi! XD Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: får jag vara med?! Skrivet av Borttagen: jag kan också spela gitarr!! Skrivet av Borttagen: Skuggsalladen!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi kan stå längst fram tillsammans!Sallad, miksi? JAG VILL STÅ LÄNGST FRAM XD! Okej jag kan väl stå en litä längre bak! Skrivet av Borttagen: Okej! Kan jag spela gitarr?^^ Vad ska vi kalla oss? Salladsbladen xD, eller? Ska vi skapa en tråd för bandet? Jag då??!! Tånker ni dissa mig? *Sur min* Sallad är härmed utesluten ur Skuggklanen! Never forget my power ... xD 25 apr, 2015 22:16 |
|
LillaBelle
Elev |
25 apr, 2015 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LillaBelle: Skrivet av Borttagen: jag Jag kan. Alla som vill bli taggade så säg till här NU! Jag! 25 apr, 2015 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Va okej då...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja det tänker vi! XD Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: får jag vara med?! Skrivet av Borttagen: jag kan också spela gitarr!! Skrivet av Borttagen: Skuggsalladen!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi kan stå längst fram tillsammans!Sallad, miksi? JAG VILL STÅ LÄNGST FRAM XD! Okej jag kan väl stå en litä längre bak! Skrivet av Borttagen: Okej! Kan jag spela gitarr?^^ Vad ska vi kalla oss? Salladsbladen xD, eller? Ska vi skapa en tråd för bandet? Jag då??!! Tånker ni dissa mig? *Sur min* Sallad är härmed utesluten ur Skuggklanen! Never forget my power ... xD Då berättar jag vad din, min och albus hemlighet är!!!! *Evil smile* 25 apr, 2015 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen