Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
Jag går bort från salen och till uppehållsrummet, jag sätter mig och vilar där.
27 apr, 2014 22:56
|
|
Borttagen
|
Jag log,sedan reste jag mig upp.
27 apr, 2014 22:57
|
|
Borttagen
|
Jag tänker att jag behöver något att dricka. Jag reser mig upp för att gå till vattenkranen.
27 apr, 2014 23:08
|
|
Borttagen
|
Jag gick mot uppehållsrummet.
27 apr, 2014 23:10
|
|
Borttagen
|
5 maj, 2014 23:12
|
|
Borttagen
|
5 maj, 2014 23:15
|
|
Borttagen
|
Jag går upp till sovsalen.
5 maj, 2014 23:18
|
|
Borttagen
|
5 maj, 2014 23:19
|
|
Borttagen
|
Jag lägger mig ner i sängen och somnar snabbt.
5 maj, 2014 23:23
|
|
Borttagen
|
Jag sov lugnt hela natten.
5 maj, 2014 23:23
|
Du får inte svara på den här tråden.