Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Någon hukade sig framför mig.
20 okt, 2013 22:07
|
|
Borttagen
|
Jag sa inget utan rev bara av en bit tyg från min redan trasiga tröja och band runt hennes blödande fot.
20 okt, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 22:10
|
|
Borttagen
|
"Mm"
Mumlade jag och tittade upp.
20 okt, 2013 22:10
|
|
Borttagen
|
Jag försökte ställa mig upp.
20 okt, 2013 22:12
|
|
Borttagen
|
"Sitt"
Mumlade jag och hejdade henne.
20 okt, 2013 22:13
|
|
Borttagen
|
"Nej." Mumlade jag och tog tag i hans axel för att ställa mig upp.
Jag såg in i hans ögon.
20 okt, 2013 22:14
|
|
Borttagen
|
Jag mötte hennes blick och lät henne resa sig.
20 okt, 2013 22:14
|
|
Borttagen
|
Jag tog min arm över hans axlar.
"Vars är juni?"
20 okt, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
Jag flyttade en aning på hennes hand från min skadade axel.
"Kvar där med Hector."
Mumlade jag med en knyck med huvudet från det hållet jag kommit.
20 okt, 2013 22:19
|
Du får inte svara på den här tråden.