Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Bara...vad vill du..vad ska jag göra?" frågar han och tar hennes hand.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 21 jul, 2013 23:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vet inte, var här, håll om mig bara." sa hon och lutade sig trött mot honom utmattad.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 jul, 2013 23:56 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan kramar henne och suckar lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 21 jul, 2013 23:57 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack." mumlar hon tyst och känner sig bara trött och utmattad hon orkade inget efter ditt utbrott.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 00:00 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan lägger henne ner och stoppar om henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 00:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra gör inget motstånd utan bara låter sig läggas ner. "Stanna med mig, snälla." bad hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 20:27 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Om du vill det." svarar D'Tan och ser till så att hon inte blöder. "Sov bara." säger han med ett litet lätt leende.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 21:16 |
|
Vildvittra
Elev |
"Lägg dig bredvid, jag vill känna dig." bad Kestra med ännu ynkligare röst, hon hatade att känna sig såhär.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 21:23 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan lägger sig brevid, med armen om hennes midja. "Så?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 21:29 |
|
Vildvittra
Elev |
"Så, tack, älskar dig." sa hon och slöt till sist ögonen, hans närvaro gjorde henne lugnad, även n om hon nu helst ville bara dö, hon orkade inte med sig själv.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 21:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen