The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
Okej! Testar imorgon! Har återigen en sjukdag med obegränsat med tid
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 17 sep, 2012 21:42 |
|
Majis
Elev |
Är du sjuk vännen? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 17 sep, 2012 21:43 |
|
saganda
Elev |
Ja, tyvärr. Det är inte så farligt, men jag har lite feber. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 18 sep, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
jag är sjuk!
18 sep, 2012 12:43 |
|
Ginny!!!!
Elev |
18 sep, 2012 14:39 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av saganda: Ja, tyvärr. Det är inte så farligt, men jag har lite feber. Men krya i vilket fall som helst! Ginny!!!!: Jag vet inte D: Min kära "syster" är inte på Mugglis mer? :O Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 sep, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
inget händer här
20 sep, 2012 20:14 |
|
Majis
Elev |
Nej, har märkt det, men inge kunnat göra xD Men nu kan jag skriva! Mohaha!
Okej! Är det nåt PJ-aktigt som ska nämnas och samtalas om eller så...? Förslag? xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 sep, 2012 20:19 |
|
saganda
Elev |
Jag vet inte. Det jag har att säga handlar bara om min PJ-ighet. I alla fall, jag ska leta upp fjärde boken på biblioteket
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 20 sep, 2012 20:49 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av saganda: Jag vet inte. Det jag har att säga handlar bara om min PJ-ighet. I alla fall, jag ska leta upp fjärde boken på biblioteket Oh! Kul! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 sep, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen