Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack Allizonzki♥
11 aug, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Allizonzki du är oxå AZOOOOMMEE!!
11 aug, 2012 19:45 |
|
Tonks_xD
Elev |
11 aug, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Allizonzki Tack!!
11 aug, 2012 19:46 |
|
Ida S
Lärare |
AlvaRawenclaw, Elin@, scarhead, Luna 1, MissWentz, Erica Potter, Ellie Lovegood, Victoire Weasly, kya, Conflate, Klaus, Lills, Tonks_xD, me., sanna1324567, Ormtunga, amanda1104, Pixi, MissLollo, A.k, Majis, Freja, madeleinegranger, Kedjebrev, Bombarda, Jade, onlyoliviaa, accioaqua, 96hpevanescence, Solkatten, ikka, Hermia, Eilonwy, MonsterCookie, Dragonflies, Lisen563, Magiska mugglaren, HarryPotterr, MoaTheWitch, Ginnyy, Irah, PrisonerOfAzkaban.
(ni var typ fler än jag räknat med o____o ♥) Men ni förtjänar dagens kram. ALLA som någonsin läst och kommenterat En Sommarlovskväll Framför Datorn förtjänar egentligen dagens kram, men det känns bara så obeskrivligt bra att ni tog emot det senaste kapitlet positivt. Jagvisstejuinteensomjagkundeskrivahumorlängre... Och så älskar jag er för att ni fortfarande finns där som läsare efter mitt långa uppehåll. Och ja. Dagar som den här, så betyder det helt enkelt massvis, massivs. JAG VILL KRAMA ER ALLIHOP. ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 11 aug, 2012 19:46 |
|
Hp Luna
Elev |
11 aug, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Ida S: *big cyber hug*
MIN KÄRLEK FÖR DIG BRINNER SOM EN DÖENDE FENIX 11 aug, 2012 19:49 |
|
Tonks_xD
Elev |
Ida S
Det går inte att inte älska din fanfiction, den är Bäst (en av dem bästa iaf Kram på dig också! ♥ ![]()
11 aug, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Ida S - JAG? 0_0
Jag har läst hälften på FF.net nu. Men alltså, den är helt jävla underbar. När jag mår dåligt får du mig att må bra med den. TACK ♥ 11 aug, 2012 19:52 |
|
MonsterCookie
Elev |
Ida S: Ååh, darling
(och på tal om esfd, så fick jag ett meddelande från en tumblr som heter ooh-magic idag... tog du det från någon du känner eller är det du or wat (har ingen koll på vilka jag följer längre sobs)) KRAM PÅ DIG ♥ (edit: DU DIN KROKODIL THAT WAS YOU ♥) wolfstar deserved better. 11 aug, 2012 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen