@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
http://polisen.se/Vastra_Gotaland/Aktuellt/Handelser/Vastra-Gotaland/2014-05-13-1221-Polisinsatskommendering-Goteborg/
"Jimmy Åkesson har meddelat polisinsatschefen att han ställer in sitt tal på grund av det kraftigt massiva motståndet på platsen. Fick finbesök under förmiddagen/lunchen och tog mig därför inte till demonstrationerna inför Jimmie Åkessons tal. Men det gjorde nog inte så mycket, det fanns så många andra där som lyckades med vad jag gärna hade medverkat i. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 maj, 2014 13:49 |
|
cikki
Elev |
Hihihi, har nu skrivit ett A4 om varför det inte är något fel med homosexualitet och funderar på vad jag ska göra med texten...
13 maj, 2014 14:10 |
|
Nordanhym
Elev |
Målat klart första omgången av altanen
![]()
13 maj, 2014 14:11 |
|
cikki
Elev |
Mitt nästa inlägg blir nummer 3000... omg haha.
13 maj, 2014 14:20 |
|
Ithrenniel
Elev |
Vad har ni för åsikter om det här? Skulle bli glad om ni kunde läsa och kommentera vad ni tycker! ^^
http://ithrenniel.blogg.se/2014/may/brost-festens-hojdpunkt-2.html ![]()
13 maj, 2014 14:28 |
|
Vildvittra
Elev |
Hahaha xD
"Ginny is pretty good with a wand, if you know what I mean.~ Dean Thomas" http://www.collegehumor.com/post/6565353/harry-potters-friends-sign-his-hogwarts-yearbook "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 maj, 2014 15:09 |
|
Borttagen
|
Känner mig som världens mest otränade människa just nu. Sitter bredvid en som är med i Gladiatorerna på lördag., x)
13 maj, 2014 15:14 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Kintsugi: http://polisen.se/Vastra_Gotaland/Aktuellt/Handelser/Vastra-Gotaland/2014-05-13-1221-Polisinsatskommendering-Goteborg/ "Jimmy Åkesson har meddelat polisinsatschefen att han ställer in sitt tal på grund av det kraftigt massiva motståndet på platsen. Fick finbesök under förmiddagen/lunchen och tog mig därför inte till demonstrationerna inför Jimmie Åkessons tal. Men det gjorde nog inte så mycket, det fanns så många andra där som lyckades med vad jag gärna hade medverkat i. Var nära på att åka dit men det verkar som det inte behövdes. Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 13 maj, 2014 16:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av themarauder: Visst finns det! =P beställde hem en väldigt simpel, lite halvtråkig klänning från bikbok, som jag tror dock kan bli skitsnygg om man bär den rätt med rätt grejor etc =D ; http://www.nattstad.se/mugglaren/bestallt-hem-13867127 Jepp och jag vet inte ens hurdan jag ska ha. Den är fin, såg för nån dag sen när du frågade vilken färg ___________________ Jag ser på hockey och äntligen går det bättre för lejonen 13 maj, 2014 16:29 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av themarauder: Visst finns det! =P beställde hem en väldigt simpel, lite halvtråkig klänning från bikbok, som jag tror dock kan bli skitsnygg om man bär den rätt med rätt grejor etc =D ; http://www.nattstad.se/mugglaren/bestallt-hem-13867127 Jepp och jag vet inte ens hurdan jag ska ha. Den är fin, såg för nån dag sen när du frågade vilken färg ___________________ Jag ser på hockey och äntligen går det bättre för lejonen Tack!! =) Är dne till för ett särskilt tillfälle? =) - just like themarauder 13 maj, 2014 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen