Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16598 16599 16600 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


http://polisen.se/Vastra_Gotaland/Aktuellt/Handelser/Vastra-Gotaland/2014-05-13-1221-Polisinsatskommendering-Goteborg/
"Jimmy Åkesson har meddelat polisinsatschefen att han ställer in sitt tal på grund av det kraftigt massiva motståndet på platsen.

Fick finbesök under förmiddagen/lunchen och tog mig därför inte till demonstrationerna inför Jimmie Åkessons tal. Men det gjorde nog inte så mycket, det fanns så många andra där som lyckades med vad jag gärna hade medverkat i.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

13 maj, 2014 13:49

cikki
Elev

Avatar


Hihihi, har nu skrivit ett A4 om varför det inte är något fel med homosexualitet och funderar på vad jag ska göra med texten...

13 maj, 2014 14:10

Nordanhym
Elev

Avatar


Målat klart första omgången av altanen Nu ska det torka i några dagar och sen kör man nästa lager! Det blir sjukt jävla snyggt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

13 maj, 2014 14:11

cikki
Elev

Avatar


Mitt nästa inlägg blir nummer 3000... omg haha.

13 maj, 2014 14:20

Ithrenniel
Elev

Avatar


Vad har ni för åsikter om det här? Skulle bli glad om ni kunde läsa och kommentera vad ni tycker! ^^

http://ithrenniel.blogg.se/2014/may/brost-festens-hojdpunkt-2.html

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

13 maj, 2014 14:28

Vildvittra
Elev

Avatar


Hahaha xD

"Ginny is pretty good with a wand, if you know what I mean.~ Dean Thomas"

http://www.collegehumor.com/post/6565353/harry-potters-friends-sign-his-hogwarts-yearbook

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

13 maj, 2014 15:09

Borttagen

Avatar


Känner mig som världens mest otränade människa just nu. Sitter bredvid en som är med i Gladiatorerna på lördag., x)

13 maj, 2014 15:14

Fiuq
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
http://polisen.se/Vastra_Gotaland/Aktuellt/Handelser/Vastra-Gotaland/2014-05-13-1221-Polisinsatskommendering-Goteborg/
"Jimmy Åkesson har meddelat polisinsatschefen att han ställer in sitt tal på grund av det kraftigt massiva motståndet på platsen.

Fick finbesök under förmiddagen/lunchen och tog mig därför inte till demonstrationerna inför Jimmie Åkessons tal. Men det gjorde nog inte så mycket, det fanns så många andra där som lyckades med vad jag gärna hade medverkat i.

Var nära på att åka dit men det verkar som det inte behövdes.

Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;)

13 maj, 2014 16:14

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Hedwig96:
jag kollar på klänningar. Det finns ju tusentals...

Visst finns det! =P beställde hem en väldigt simpel, lite halvtråkig klänning från bikbok, som jag tror dock kan bli skitsnygg om man bär den rätt med rätt grejor etc =D ; http://www.nattstad.se/mugglaren/bestallt-hem-13867127

Jepp och jag vet inte ens hurdan jag ska ha.
Den är fin, såg för nån dag sen när du frågade vilken färg

___________________
Jag ser på hockey och äntligen går det bättre för lejonen

13 maj, 2014 16:29

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Hedwig96:
jag kollar på klänningar. Det finns ju tusentals...

Visst finns det! =P beställde hem en väldigt simpel, lite halvtråkig klänning från bikbok, som jag tror dock kan bli skitsnygg om man bär den rätt med rätt grejor etc =D ; http://www.nattstad.se/mugglaren/bestallt-hem-13867127

Jepp och jag vet inte ens hurdan jag ska ha.
Den är fin, såg för nån dag sen när du frågade vilken färg

___________________
Jag ser på hockey och äntligen går det bättre för lejonen


Tack!! =)
Är dne till för ett särskilt tillfälle?

=) - just like themarauder

13 maj, 2014 16:37

1 2 3 ... 16598 16599 16600 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.