@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag och kombon kanske blir med katt. En vän till oss drar till Japan för ett års examensarbete samt japanstudier. Det bästa är att katten heter Luna... eller Neko... vi kommer inte ihåg vilket det blev. Men oavsett är det sjukligt söta namn, och jag vill ha en Luna! (Vi tror det var Luna för kompisen är besatt av Sailor Moon och gillar Luna-katten ;D). Min hund heter luna ^^ Verkar vara ett populärt namn 13 maj, 2014 10:06 |
|
Borttagen
|
13 maj, 2014 10:20 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag och kombon kanske blir med katt. En vän till oss drar till Japan för ett års examensarbete samt japanstudier. Det bästa är att katten heter Luna... eller Neko... vi kommer inte ihåg vilket det blev. Men oavsett är det sjukligt söta namn, och jag vill ha en Luna! (Vi tror det var Luna för kompisen är besatt av Sailor Moon och gillar Luna-katten ;D). Åh vad mysigt! Jag och min kombo hade "katt-snacket" igår, bägge vill ha katt, helst en katthems-katt. Men min allergi sätter käppar i hjulet för oss
13 maj, 2014 10:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Det händer så mkt bra saker att jag blir deppad.
Vad är det för fel på mig? D: 13 maj, 2014 10:49 |
|
Siriusis
Elev |
tror nog att alla gör det :33 Skrev en gång som kommentar "yeah goodnight winchesters" men det kom aldrig fram XC Hai 13 maj, 2014 12:27 |
|
Nattisa
Elev |
13 maj, 2014 12:34 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Min ena katt är sjuk och behöver opereras. Vill bara vara hos henne just nu. Känner mig så tom.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 13 maj, 2014 12:56 |
|
Ithrenniel
Elev |
Idag borde jag plugga mer än vad jag gör. Jag ska på möte sen för en skådespelarroll jag inte kommer kunna ta. Jag missar 20 min av ett engelskaprov i skolan. Jag är trött... Någon som har lite pigghet att dela med sig av? ^^'
![]()
13 maj, 2014 13:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jagvetinteriktigt: Min ena katt är sjuk och behöver opereras. Vill bara vara hos henne just nu. Känner mig så tom. Men åh! Jobbigt. Hoppas allt blir bra med henne ♥ 13 maj, 2014 13:10 |
|
Borttagen
|
Jag har världens bästa omslagsfoto på fb
Hahahahahhahaha omg xD 13 maj, 2014 13:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen