@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
12 maj, 2014 22:52 |
|
themarauder
Lärare |
Visst finns det! =P beställde hem en väldigt simpel, lite halvtråkig klänning från bikbok, som jag tror dock kan bli skitsnygg om man bär den rätt med rätt grejor etc =D ; http://www.nattstad.se/mugglaren/bestallt-hem-13867127 =) - just like themarauder 12 maj, 2014 22:55 |
|
Nordanhym
Elev |
12 maj, 2014 23:32 |
|
Frivolt
Elev |
Hahaha....hahaha...ha....hahah...
Har just sett The Cabin in the woods....Det var typ den skummaste filmen jag nånsin har sett xD xD Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta xD 13 maj, 2014 00:09 |
|
SevLoveer
Elev |
Utan mina vänner Alex,Emilia,Oliver,Linnéa och Jesper skulle jag må sämst.
Så internet vänner är visst riktiga vänner ![]()
13 maj, 2014 00:37 |
|
Borttagen
|
Måste gå till skolan. Nu. Orkaaaar inteeee D:
13 maj, 2014 07:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag och kombon kanske blir med katt. En vän till oss drar till Japan för ett års examensarbete samt japanstudier. Det bästa är att katten heter Luna... eller Neko... vi kommer inte ihåg vilket det blev. Men oavsett är det sjukligt söta namn, och jag vill ha en Luna! (Vi tror det var Luna för kompisen är besatt av Sailor Moon och gillar Luna-katten ;D).
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 maj, 2014 08:30 |
|
Minidjuret
Elev |
Ja det är ju också en bra plan ♥ 13 maj, 2014 09:16 |
|
baramin
Elev |
Nu har jag gjort nationellt i franska och det gick jättedåligt så väntar på att min flickvän ska komma och rädda mig huhu
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 maj, 2014 09:18 |
|
Ginny00
Elev |
Ska göra nationellt prov i Engelska 5 imorgon.
..jag går i sjuan ^^ det ska bli roligt!! 13 maj, 2014 09:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen