|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Hur gör man dethär tecknet?~ (nu har jag kopierat det) Beror på hur ditt tangentbord ser ut, men för mig så är det Ctrl och tangenten med den symbolen (precis bredvid enter)
12 maj, 2014 20:17
|
Obliviate_
Elev
|
Skapligt glad just nu.
Fått ett nytt jobb pga att min kollega rekommenderat mig till sin chef. Fick börja jobba direkt, behöver inte ens gå på intervju
12 maj, 2014 20:43
|
Fellrendión
Elev
|
Chaemy: Hejdå! Jag kommer sakna dig, men är glad att vi fortfarande har kontakt!
12 maj, 2014 20:47
|
|
Borttagen
|
12 maj, 2014 20:49
|
Kim Potter
Elev
|
Chaemy Jag känner dig inte precis, men kommer sakna dina inlägg på mugglis! You go girl! 
12 maj, 2014 20:56
|
|
Borttagen
|
Jag har kalla händer och fötter. Det är tydligen ett tecken på att man röker. Inte för att jag gör det (eller ens har testat)
12 maj, 2014 20:59
|
|
Borttagen
|
Hej allihopa!
Jag efterlyser ett skrivarkollo som drar igång någon gång under sommaren, jag bor i Luleå men kan antagligen åka en bit.
Alla tips är välkommna
12 maj, 2014 21:05
|
Ginny_Power
Elev
|
Skrivet av Chaemy: Okay I'm ready now...
(Mitt avskedsbrev, slutar på Mugglarportalen)
Spoiler:Tryck här för att visa!Då var det alltså dags... Dags att lämna den bästa sidan som jag någonsin hittat.
Anledningen till att jag faktiskt slutar är att jag älskar Mugglarportalen för mycket. Det går för långt när jag är inne här alla dagar, hela tiden. På lektionerna med. Det här funkar faktiskt inte längre, jag är trött på att inte ha något annat att göra. Det blev nog så när jag började få vänner här och när jag fick hjälp med mina problem. Jag klamrade mig fast och fortsatte. Jag har inte "haft tid" med att plugga, Mugglis gick före. Och värst av allt, jag förlorade nästan resten av min kreativitet. Det behövdes liksom inte när jag hade Mugglis, för det var ljuset i mitt liv. Men jag tänker annorlunda nu. Jag är inne hela tiden, även om jag inte har lust egentligen. Jag orkar inte göra något annat heller. Nä usch.
Jag vill ha tillbaka min kreativa sida, det som gjorde mig glad och allt sådant där. Vill inte sitta och ruttna vid datorn hela dagarna, jag vill vara aktiv och glad! Det är därför jag måste, måste lämna er, allt!
Jag kommer såå sakna er. Ni som hjälpte mig med mina problem, ni som har blivit så fina vänner. Det känns nästan som att ni har varit min andra familj. Den som jag kunde komma till närsomhelst, det var alltid någon som fanns där. Men nu är det över. tyvärr.
Det finns fortfarande sätt att kontakta min på.
Skype: Djurlover
Kik & Instagram: ankhesten
Snapchat: ankanhorselover
http://chaemy.blogg.se (jag kommer börja blogga igen nu, kika gärna in!)
Och så sist så vill jag tacka några speciella människor.
Fellrendión: Du är så smart, snäll, cool och rolig! Det har verkligen varit underbart att få lära känna dig, även om jag inte hade haft något emot att lära känna dig ännu bättre! Jag kommer att sakna dig jättejättemycket! Menar det! ♥♥
Sorgfågel: Du var en väldigt fin vän för mig, du fanns alltid där!
Ginny_Power: Du är en underbar mugglis som är jättetrevlig att uggla med! Jag kommer verkligen att sakna dig med!
Lama: En jätterolig mugglis som jag tycker väldigt mycket om! ♥
Prutt: Vi har en del gemensamt och det är kul! Du är jättesnäll och gullig, jag kommer att sakna dig!
Kelpie: Du har höjt mitt självförtroende, även om du säkert inte har märkt det. Fantastiskt hur snäll och fin du är, dig kommer jag också att sakna! ♥
Lunasophiea: Den äldsta vännen från mugglis. Du är jättesnäll och fin. Tack för den du är! 
Men jag vill tacka alla andra mugglisar också! Ingen mugglis utan er!! ♥
Jag kanske kommer tillbaka någon dag. Men inte på ett bra tag. Jag ska leva livet ett tag nu och försöka hitta något nytt. Om jag mår bra och känner att allt flyter på så kan jag komma tillbaka.
I morgon så kommer jag inte logga in. Det här är min sista dag. Jag kommer att sakna er så! Hejdå!
Jag kommer att sakna dig, och det vet jag att många kommer att göra!
Det är sorgligt att du slutar, men bra att du ändå har bestämt dig för att ta ett beslut för att du ska röra på dig mer och få tillbaka din kreativitet. ^^
Om du kommer tillbaka och bara tittar in någon dag, uggla gärna då! Jag kommer att sakna att prata med dig!
Hejdå Chaemy! ♥
12 maj, 2014 21:09
|
Kim Potter
Elev
|
Haah... Gjorde två test om vad jag kommer drömma om inatt.
Båda mardrömmar xD Well, sweet dreams? xD
12 maj, 2014 21:10
|
Ginny_Power
Elev
|
Skrivet av Borttagen:
Alltså. Blev så glad av den.
Haha, jag vet, det var därför jag ville dela med mig av den. ^^
12 maj, 2014 21:11
|
Du får inte svara på den här tråden.