@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Prutt: Skrivet av Chaemy: Kommer sakna dig sååååå mycket... ♥ Okay I'm ready now... (Mitt avskedsbrev, slutar på Mugglarportalen) Spoiler: Tryck här för att visa! Jag kommer att sakna dig också!
12 maj, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Cykla ALDRIG med en basklarinett i cykelkorgen om det inte är absolut nödvändigt! Jag gjorde misstaget idag Ska bara skaffa en basklarinett först.....eller fungerar det med blockflöjt? Gick den sönder? ;/ Nej, som tur är Jag tror inte att det blir samma effekt xD 12 maj, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
Chaemy: Vi har inte pratat särskilt mycket, men jag har vant mig vid att se dig lite överallt och du verkar vara en väldigt trevlig och smart person. Ofta blir jag förvånad över hur mogen du verkar trots din ålder och det är mycket positivt. You go girl och jag kommer titta in på din blogg och kommentera ibland
12 maj, 2014 19:41 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Cykla ALDRIG med en basklarinett i cykelkorgen om det inte är absolut nödvändigt! Jag gjorde misstaget idag Ska bara skaffa en basklarinett först.....eller fungerar det med blockflöjt? Gick den sönder? ;/ Nej, som tur är Jag tror inte att det blir samma effekt xD Det var inte lite det ^^ tur att den klarade sig Nähä xD Munspel kanske? xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 maj, 2014 19:42 |
|
potterflicka
Elev |
Stora tröjor är det bästa som finns ♥
12 maj, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2014 19:44 |
|
Chaemy
Elev |
Ska jag ta det som en komplimang? :' Skrivet av Borttagen: Tack så hemskt mycket för din kommentar, det gör mig verkligen gladare!Chaemy: Vi har inte pratat särskilt mycket, men jag har vant mig vid att se dig lite överallt och du verkar vara en väldigt trevlig och smart person. Ofta blir jag förvånad över hur mogen du verkar trots din ålder och det är mycket positivt. You go girl och jag kommer titta in på din blogg och kommentera ibland Jag kommer att sakna dina inlägg också, för du är väldigt klok och snäll!! Det hoppas jag med
12 maj, 2014 19:44 |
|
Solkatten
Elev |
12 maj, 2014 19:45 |
|
LIA15
Elev |
Hur gör man dethär tecknet?~ (nu har jag kopierat det)
12 maj, 2014 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen