Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16593 16594 16595 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Prutt:
Skrivet av Chaemy:
Okay I'm ready now...

(Mitt avskedsbrev, slutar på Mugglarportalen)
Spoiler:
Tryck här för att visa!Då var det alltså dags... Dags att lämna den bästa sidan som jag någonsin hittat.

Anledningen till att jag faktiskt slutar är att jag älskar Mugglarportalen för mycket. Det går för långt när jag är inne här alla dagar, hela tiden. På lektionerna med. Det här funkar faktiskt inte längre, jag är trött på att inte ha något annat att göra. Det blev nog så när jag började få vänner här och när jag fick hjälp med mina problem. Jag klamrade mig fast och fortsatte. Jag har inte "haft tid" med att plugga, Mugglis gick före. Och värst av allt, jag förlorade nästan resten av min kreativitet. Det behövdes liksom inte när jag hade Mugglis, för det var ljuset i mitt liv. Men jag tänker annorlunda nu. Jag är inne hela tiden, även om jag inte har lust egentligen. Jag orkar inte göra något annat heller. Nä usch.

Jag vill ha tillbaka min kreativa sida, det som gjorde mig glad och allt sådant där. Vill inte sitta och ruttna vid datorn hela dagarna, jag vill vara aktiv och glad! Det är därför jag måste, måste lämna er, allt!

Jag kommer såå sakna er. Ni som hjälpte mig med mina problem, ni som har blivit så fina vänner. Det känns nästan som att ni har varit min andra familj. Den som jag kunde komma till närsomhelst, det var alltid någon som fanns där. Men nu är det över. tyvärr.

Det finns fortfarande sätt att kontakta min på.
Skype: Djurlover
Kik & Instagram: ankhesten
Snapchat: ankanhorselover
http://chaemy.blogg.se (jag kommer börja blogga igen nu, kika gärna in!)

Och så sist så vill jag tacka några speciella människor.

Fellrendión: Du är så smart, snäll, cool och rolig! Det har verkligen varit underbart att få lära känna dig, även om jag inte hade haft något emot att lära känna dig ännu bättre! Jag kommer att sakna dig jättejättemycket! Menar det! ♥♥

Sorgfågel: Du var en väldigt fin vän för mig, du fanns alltid där!

Ginny_Power: Du är en underbar mugglis som är jättetrevlig att uggla med! Jag kommer verkligen att sakna dig med!

Lama: En jätterolig mugglis som jag tycker väldigt mycket om!

Prutt: Vi har en del gemensamt och det är kul! Du är jättesnäll och gullig, jag kommer att sakna dig!

Kelpie: Du har höjt mitt självförtroende, även om du säkert inte har märkt det. Fantastiskt hur snäll och fin du är, dig kommer jag också att sakna! ♥

Lunasophiea: Den äldsta vännen från mugglis. Du är jättesnäll och fin. Tack för den du är!

Men jag vill tacka alla andra mugglisar också! Ingen mugglis utan er!! ♥

Jag kanske kommer tillbaka någon dag. Men inte på ett bra tag. Jag ska leva livet ett tag nu och försöka hitta något nytt. Om jag mår bra och känner att allt flyter på så kan jag komma tillbaka.

I morgon så kommer jag inte logga in. Det här är min sista dag. Jag kommer att sakna er så! Hejdå!
Kommer sakna dig sååååå mycket... ♥

Jag kommer att sakna dig också!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

12 maj, 2014 19:37

Borttagen

Avatar


Chaemy
I HATE YOU SO MUCH!!! >:'

12 maj, 2014 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Cykla ALDRIG med en basklarinett i cykelkorgen om det inte är absolut nödvändigt! Jag gjorde misstaget idag


Ska bara skaffa en basklarinett först.....eller fungerar det med blockflöjt?

Gick den sönder? ;/

Nej, som tur är Annars hade jag fått betala ungefär 10 000 D: Halt o guppig var det...
Jag tror inte att det blir samma effekt xD

12 maj, 2014 19:40

Borttagen

Avatar

+1


Chaemy: Vi har inte pratat särskilt mycket, men jag har vant mig vid att se dig lite överallt och du verkar vara en väldigt trevlig och smart person. Ofta blir jag förvånad över hur mogen du verkar trots din ålder och det är mycket positivt. You go girl och jag kommer titta in på din blogg och kommentera ibland Kommer sakna att se dina inlägg på Mugglis. Hoppas du hittar det du saknar och att du då kan komma tillbaka hit. ♥

12 maj, 2014 19:41

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Cykla ALDRIG med en basklarinett i cykelkorgen om det inte är absolut nödvändigt! Jag gjorde misstaget idag


Ska bara skaffa en basklarinett först.....eller fungerar det med blockflöjt?

Gick den sönder? ;/

Nej, som tur är Annars hade jag fått betala ungefär 10 000 D: Halt o guppig var det...
Jag tror inte att det blir samma effekt xD


Det var inte lite det ^^ tur att den klarade sig
Nähä xD
Munspel kanske? xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

12 maj, 2014 19:42

potterflicka
Elev

Avatar


Stora tröjor är det bästa som finns ♥

12 maj, 2014 19:43

Borttagen

Avatar


Haha!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.reactiongifs.com%2Fr%2Fcnfsn.gif

12 maj, 2014 19:44

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Chaemy
I HATE YOU SO MUCH!!! >:'

Ska jag ta det som en komplimang? :' )

Skrivet av Borttagen:
Chaemy: Vi har inte pratat särskilt mycket, men jag har vant mig vid att se dig lite överallt och du verkar vara en väldigt trevlig och smart person. Ofta blir jag förvånad över hur mogen du verkar trots din ålder och det är mycket positivt. You go girl och jag kommer titta in på din blogg och kommentera ibland Kommer sakna att se dina inlägg på Mugglis. Hoppas du hittar det du saknar och att du då kan komma tillbaka hit. ♥
Tack så hemskt mycket för din kommentar, det gör mig verkligen gladare!
Jag kommer att sakna dina inlägg också, för du är väldigt klok och snäll!! Det hoppas jag med ♥ tack!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

12 maj, 2014 19:44

Solkatten
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F35lt1yp.jpg

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 maj, 2014 19:45

LIA15
Elev

Avatar


Hur gör man dethär tecknet?~ (nu har jag kopierat det)

12 maj, 2014 20:14

1 2 3 ... 16593 16594 16595 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.