@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
12 maj, 2014 18:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Cykla ALDRIG med en basklarinett i cykelkorgen om det inte är absolut nödvändigt! Jag gjorde misstaget idag Ska bara skaffa en basklarinett först.....eller fungerar det med blockflöjt? Gick den sönder? ;/ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 maj, 2014 18:55 |
|
Thilda
Elev |
Blev väl inget sommarjobb för mig. Fan också.
12 maj, 2014 18:56 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag önskar att jag någon gång var någons favorit eller förstahandsval. Du är mitt förstahandsval♥ 12 maj, 2014 18:58 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Thilda: Blev väl inget sommarjobb för mig. Fan också. Inte för mig heller. Det suger verkligen 12 maj, 2014 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Aw, gulle ♥Skrivet av Borttagen: Jag önskar att jag någon gång var någons favorit eller förstahandsval. Du är mitt förstahandsval♥ 12 maj, 2014 18:59 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Syrup: "Långt" inlägg om min kompis och min relation till varandra, och om en lite kul konversation: Spoiler: Tryck här för att visa! Låter som att du har en härlig kompis! ;D Gud vad kul för dig!! Det är alltid härligt att ha en riktigt riktigt bra kompis att vara med! ![]()
12 maj, 2014 19:04 |
|
Borttagen
|
Jag skrev prov idag vilket var jobbigt och det skulle bli så skönt att komma hem till mina vänner. Men det fanns ingen mat så det fick jag ställa mig med direkt fastän jag inte orkade, men tänkte att det finns ju kladdkaka till efterrätt i alla fall men då har min ena vän lyckats förstöra den i mikron så det blev inget med det. Men jag tänkte att vi har ju varandras trevliga sällskap i alla fall, sista kvällen jag är här. Men nej, en stängde in sig i sovrummet och en stack över till grannen så jag sitter här alldeles ensam och tycker lite synd om mig själv
Jag såg på kvällens avsnitt av "Fiska med Anders" (mest på grund av Anders ♥ ) som gjorde mig lite gladare men det var ju bara 13 min långt så nu har jag inget att göra igen. Blä vilken tråkig dag. 12 maj, 2014 19:06 |
|
Solkatten
Elev |
Vi är uppe i sida 16600. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2014 19:08 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Nattisa: Skrivet av Syrup: "Långt" inlägg om min kompis och min relation till varandra, och om en lite kul konversation: Spoiler: Tryck här för att visa! Låter som att du har en härlig kompis! ;D Gud vad kul för dig!! Det är alltid härligt att ha en riktigt riktigt bra kompis att vara med! Ja, hon är väldigt härlig och jag kan ju tillägga att om man har tillbringat ett dygn med henne så är man antingen död eller har haft "the time of your Life"... eller båda två xD
12 maj, 2014 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen