@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ja, hittills har jag ju bara haft småpauser och då inser jag hur beroende jag egentligen är! Så nu ska jag ta en längre "paus" som ska vara ett bra tag hade jag tänkt. Så jag kanske kommer tillbaka någon gång Skrivet av Chaemy: Mugglis tar för mycket tid av mig, jag blir beroende! Datorn raderar all min kreativitet och jag vill inte ha det så Åh, jag förstår Förhoppningsvis kanske vi får se dig här igen någon gång i framtiden, när du känner dig redo Ha det så trevligt annars, och njut av livet och antar att du är väldigt ung så njut av att vara ung så länge du kan Kram på dig! Tack så jättemycket, jag ska försöka njuta så gott det går Kram på dig med!
12 maj, 2014 16:09 |
|
IdaIdaIdaFrida
Elev |
I don´t care!!!!!!! 12 maj, 2014 16:11 |
|
Nordanhym
Elev |
12 maj, 2014 16:50 |
|
Borttagen
|
Är inte det där lite spamm? x3 Ta inte illa upp.
12 maj, 2014 16:52 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2014 17:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
12 maj, 2014 17:07 |
|
Borttagen
|
Gråter. Mowa är så duktig. Wah ♥
12 maj, 2014 17:08 |
|
Klaestron
Elev |
12 maj, 2014 17:28 |
|
Borttagen
|
Blir så trött på min klass ibland.
12 maj, 2014 17:41 |
|
Borttagen
|
Köpte mer akrylfärg, nya penslar och svarta canvas. Det ska målas, för att lugna ner sinnet!
12 maj, 2014 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen