@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag blev precis tillsammans med killen jag varit på g med sen i somras.. Smurf GRATTIS ^^ GRATTIS That's so AWESOME Du är awesome mine! :3 ♥ 17 jan, 2012 17:11 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet någon annan sida än Pottersajten, Mugglis & fanfiction där man kan läsa HP fanfics på svenska?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 17:14 |
|
Ultramannen
Elev |
Fan vad ont att bryta nyckelbenet! Gjorde det idag :'(
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
17 jan, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Idag på gympan så stod jag och försökte dansa Inbetweeners dance (Wait! Stavas det så?) typ när jag inte behövde göra nått XD
Och så typ.. åt jag jätte mycket rivna morötter på lunchen, mest för att min kompis gav mig lite mer morötter som hon inte ville ha :3 Det var en riktigt bra dag.. riktigt :3 17 jan, 2012 18:12 |
|
Solkatten
Elev |
Kan det inte bli den 29:e januari snart!?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Jag dööör
17 jan, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Är så jäkla stolt över att vara samisk. :'D That's coolt Jag älskar Samer:3 deras språk, kultur och renar vara nära naturen och sen koltarna är oxå coola Det tycker jag med. Fast att lära sig samiska är inte så enkelt, försökte lära mig i 3 år och det enda jag kommer ihåg är hur man räknar till tio och hur man säger vad man heter. Dessutom är så himla coolt att vara släkt med så sjukt många kända sameslöjdare också^^ 17 jan, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
^Kola ni är
17 jan, 2012 18:22 |
|
leumas vän
Elev |
17 jan, 2012 18:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-17 kl. 18:31
|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av J00KERN: OMG MÄRKTE NYSS ATT DET GÅR ATT KÖPA BERTIES BÖNOR I ALLA SMAKER NU PÅ MUGGLIS OMG. AWESOOOOOME! :'D Jaaa visst är det 8D speech! 17 jan, 2012 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen