@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av MizzNina: Jag har haft månadens pengar i exakt 11 timmar och 27 minuter och nu rök drygt 400 spänn på nya filmer... Nya filmer som jag inte har plats för egentligen. ^_^ Äsh! Man kan ALDRIG få för många filmer 12 maj, 2014 12:22 |
|
Klaestron
Elev |
Börjat skriva i min blogg igen och inser problemet som fick mig att göra ett 4mån(om inte mer) uppbehåll. I have no idea what to write about...
12 maj, 2014 12:25 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av MizzNina: Jag har haft månadens pengar i exakt 11 timmar och 27 minuter och nu rök drygt 400 spänn på nya filmer... Nya filmer som jag inte har plats för egentligen. ^_^ Äsh! Man kan ALDRIG få för många filmer Det håller jag med om. När mina hyllor börjar spy ut dvd-fodral kommer jag förmodligen börja fundera på att låta bli att köpa filmer ett tag. Tur för mig att min mamma har lovat att köpa nya bokhyllor åt mig om jag hjälper till med målningen i hennes nya hus. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 maj, 2014 12:26 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Frivolt: Skrivet av MizzNina: Jag har haft månadens pengar i exakt 11 timmar och 27 minuter och nu rök drygt 400 spänn på nya filmer... Nya filmer som jag inte har plats för egentligen. ^_^ Äsh! Man kan ALDRIG få för många filmer Det håller jag med om. När mina hyllor börjar spy ut dvd-fodral kommer jag förmodligen börja fundera på att låta bli att köpa filmer ett tag. Tur för mig att min mamma har lovat att köpa nya bokhyllor åt mig om jag hjälper till med målningen i hennes nya hus. hahah! Vaddå sluta? Bara o köpa nya hyllor juu Woho 12 maj, 2014 12:33 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Frivolt: Skrivet av MizzNina: Jag har haft månadens pengar i exakt 11 timmar och 27 minuter och nu rök drygt 400 spänn på nya filmer... Nya filmer som jag inte har plats för egentligen. ^_^ Äsh! Man kan ALDRIG få för många filmer Det håller jag med om. När mina hyllor börjar spy ut dvd-fodral kommer jag förmodligen börja fundera på att låta bli att köpa filmer ett tag. Tur för mig att min mamma har lovat att köpa nya bokhyllor åt mig om jag hjälper till med målningen i hennes nya hus. hahah! Vaddå sluta? Bara o köpa nya hyllor juu Woho Tyvärr går mina pengar åt för filmer så jag har inte riktigt råd till hyllor. Därav att jag gärna målar en hel drös med lister för att få nya hyllor som betalning. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 maj, 2014 12:36 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2014 12:43 |
|
Ithrenniel
Elev |
12 maj, 2014 12:47 |
|
Nordanhym
Elev |
Håller på att renovera altanen, ska måla om insidan, byta golv och i princip gör om hela skiten
![]()
12 maj, 2014 13:05 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Håller på att renovera altanen, ska måla om insidan, byta golv och i princip gör om hela skiten Vilken färg blev det?
12 maj, 2014 13:13 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Nordanhym: Håller på att renovera altanen, ska måla om insidan, byta golv och i princip gör om hela skiten Vilken färg blev det? Zink! ![]()
12 maj, 2014 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen