@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hahahaha Ryssland vill stoppa Conchita. Okej så exakt varför gav ni då Österrike 12 poäng i eurovision?!? XD
"Namninsamlingar har startats i Ryssland och Vitryssland för att stoppa hennes medverkan i Eurovision." Namninsamlingar... really? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2014 10:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag gillar min presentation som fått sig ett lyft.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 maj, 2014 10:34 |
|
Boba
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahahaha Ryssland vill stoppa Conchita. Okej så exakt varför gav ni då Österrike 12 poäng i eurovision?!? XD "Namninsamlingar har startats i Ryssland och Vitryssland för att stoppa hennes medverkan i Eurovision." Namninsamlingar... really? Österrike fick "bara" 5 poäng av Ryssland. c: Men det här med namninsamlingar är riktigt fånigt, har också läst om det... 12 maj, 2014 10:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Boba: Skrivet av Solkatten: Hahahaha Ryssland vill stoppa Conchita. Okej så exakt varför gav ni då Österrike 12 poäng i eurovision?!? XD "Namninsamlingar har startats i Ryssland och Vitryssland för att stoppa hennes medverkan i Eurovision." Namninsamlingar... really? Österrike fick "bara" 5 poäng av Ryssland. c: Men det här med namninsamlingar är riktigt fånigt, har också läst om det... Va fick inte de 12 poäng av Ryssland? O.o Vilka gav de 12 poäng till då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2014 10:38 |
|
Boba
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Boba: Skrivet av Solkatten: Hahahaha Ryssland vill stoppa Conchita. Okej så exakt varför gav ni då Österrike 12 poäng i eurovision?!? XD "Namninsamlingar har startats i Ryssland och Vitryssland för att stoppa hennes medverkan i Eurovision." Namninsamlingar... really? Österrike fick "bara" 5 poäng av Ryssland. c: Men det här med namninsamlingar är riktigt fånigt, har också läst om det... Va fick inte de 12 poäng av Ryssland? O.o Vilka gav de 12 poäng till då? Vitryssland, med Cheesecake X), fick Rysslands 12:a. ^^ 12 maj, 2014 10:42 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Mitt instagramkonto kommer nog fortsätta vara nördigt, blev äntligen klar med ett broderi jag borde ha gjort klart för länge sedan. Här är broderiet: http://instagram.com/p/n45Q37ERyX/ Heja Ravenclaw etc etc, men vad ska man brodera nu? Åh, riktigt coolt! Önskar jag hade tålamod till såna saker... Haha tack! Jag började för rätt så länge sedan (Typ 1-2mån) men behövde pausa för att ögonen klarar inte riktigt att räkna trådarna efter långa sessioner. Det är ju broderat på ett vanligt lakan(som gått sönder) och jag försökte räkna trådar 3x3 när jag gjorde stygnen så det sög lite. Du kan ju kolla på ett lakan för storleksreferens Tips på vad jag ska brodera nu? Har nämligen virkförbud pga inflammerad tumled..
12 maj, 2014 10:57 |
|
Solkatten
Elev |
Bara några tummar till och jag har 1100 st.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2014 11:05 |
|
MizzNina
Elev |
Jag har haft månadens pengar i exakt 11 timmar och 27 minuter och nu rök drygt 400 spänn på nya filmer... Nya filmer som jag inte har plats för egentligen. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 maj, 2014 11:27 |
|
baramin
Elev |
min bästa vän är inte i skolan idag
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 12 maj, 2014 12:03 |
|
Borttagen
|
Jag sitter på Malmö centralstation och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska gå iväg till mitt antagningsprov 13:00. Var i stan rätt tidigt (åkte från Helsingborg där jag bor hos vänner) så har hunnit köpa min efterlängtade rosa sjal på Shock och en grå keps! Yay!
12 maj, 2014 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen