@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
12 maj, 2014 09:02 |
|
Solkatten
Elev |
12 maj, 2014 09:09 |
|
Afturelding
Elev |
Det skulle regna idag, men det är sol? Det kommer säkert regna sen, så jag vet inte om jag vågar ställa ut växterna...
![]() ![]()
12 maj, 2014 09:24 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Afturelding: Det skulle regna idag, men det är sol? Det kommer säkert regna sen, så jag vet inte om jag vågar ställa ut växterna... Om du ger mig solen så kan du få mitt regn/mina moln Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 12 maj, 2014 09:29 |
|
Borttagen
|
Satt uppe till två igår, och målade. Har några fina idéer med min mor också.
Nu är jag dock orolig som fan då jag ska iväg om 1,5h. Det läskiga neurologbesöket. 12 maj, 2014 09:32 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Fiuq: Skrivet av Afturelding: Det skulle regna idag, men det är sol? Det kommer säkert regna sen, så jag vet inte om jag vågar ställa ut växterna... Om du ger mig solen så kan du få mitt regn/mina moln Haha, nej, jag föredrar nog att vara osäker xD Men det är faktiskt klarblå himmel nu, så ett par timmar sol kan de nog få. ![]() ![]()
12 maj, 2014 09:34 |
|
Klaestron
Elev |
Mitt instagramkonto kommer nog fortsätta vara nördigt, blev äntligen klar med ett broderi jag borde ha gjort klart för länge sedan.
Här är broderiet: http://instagram.com/p/n45Q37ERyX/ Heja Ravenclaw etc etc, men vad ska man brodera nu?
12 maj, 2014 09:53 |
|
Solkatten
Elev |
Somnade jättesent inatt då jag inte kunde sova av någon anledning men vaknade ändå hyfsat tidigt och inte så värst trött. 8D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2014 10:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 maj, 2014 10:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Mitt instagramkonto kommer nog fortsätta vara nördigt, blev äntligen klar med ett broderi jag borde ha gjort klart för länge sedan. Här är broderiet: http://instagram.com/p/n45Q37ERyX/ Heja Ravenclaw etc etc, men vad ska man brodera nu? Åh, riktigt coolt! Önskar jag hade tålamod till såna saker... 12 maj, 2014 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen