@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Skrivet av themarauder: Skrivet av Salem: Haha nejdå hahaha, jaha! jag trodde ni snackade gram =P jag tror jag har ramlat ner från den där pengar-listan, haha. Hahaha! Typ som att InspiredPsycho menade att hon äntligen väger 2kg Haha. "Yay, nu väger jag ÄNTLIGEN 2 kg! Succé!!!" Det första som kom upp i huvudet när jag läste just 2000 g var ju självklart Marabou mjölkchoklad xD Grattis till målvikten! =D haha =) - just like themarauder 11 maj, 2014 22:37 |
|
Borttagen
|
themarauder
Du kan inte göra såhär... nu vill jag ha choklad D: 11 maj, 2014 22:38 |
|
Caius
Elev |
Omfg, får jag säga att jag känner att jag äger atm? :'D
Min skjorta som jag håller på att sy... Jag ansåg att den blev skitdålig med ärmarna osv och blev jätteledsen över det och ville inte fortsätta sy den.... Men idag så gav jag mig in på att försöka rädda ärmarna... Visst, det har tagit typ halva dagen.... MEN JAG LYCKADES TYP. Alltså åh vad bra det känns. Jag är så glad att jag slipper börja om ifrån grunden och behöva åka in och köpa mer tyg. Herregud... Jag älskar att sy skjortor ibland även fast burda som gjort mönstret som jag använder anser att det är bland det svåraste som man kan sy... Det är ju fan lätt när man fattar hur man gör och har lärt sig mönstret utantill... Och sedan ännu mer yay på att jag var social i Stockholm i fredags. Så kul att träffa halva kompaniet igen, bara andra halvan som var uppe i Norrland så jag inte kunde träffa dem (snyft)... Och dubbelt så mycket yay över att jag kommer vara social i helgen igen, på lördag närmare bestämt, när jag drar upp till Gävle för att träffa en vän och lite andra random konventare som jag inte ens vet vilka de är (alltid kul, även om jag är blyg typ, fast äger på att spela teater och gömma det totalt). Får väl se om jag cosplayar då, vore kul, men ah... Vi får se... Alois vore trevlig att köra på, men det skiter sig pga att västen inte är klar än samt att jag inte kommer hinna/orka sy klart hans jacka innan dess. Kanske kör på att bara sy klart västen och köra lite halvt casual/garderobs cosplay med honom. Och nu ska jag nog faktiskt slösa bort 300 spänn ungefär och beställa en ärmbräda... För jag behöver en... Egentligen ny strykbräda också, men det får jag önska mig i julklapp istället... Så jag har råd att köpa en provdocka i typ juni eller juli. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 11 maj, 2014 22:40 |
|
Elma00
Elev |
11 maj, 2014 22:42 |
|
themarauder
Lärare |
11 maj, 2014 22:43 |
|
Borttagen
|
11 maj, 2014 22:44 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 11 maj, 2014 22:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
11 maj, 2014 22:50 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 22:53 |
|
yerAwizardThea
Elev |
11 maj, 2014 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen