@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Trädkatten: JAG ÄR SJUK OCH DET SUGER, LÅTER SOM EN HES KATT. )Vet inte hur en hes katt låter men eftersom att jag är en katt så vet jag tydligen hur en katt låter när den är hes... =) - just like themarauder 11 maj, 2014 20:50 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: Lääääs min bloooogg.... *en läskig zombie som går efter er* Vad handlar din blogg om? =P Ehh... Den handlar om mig ^^ Saker jag tycker är kul och intressanta och saker jag gör. Typ ![]()
11 maj, 2014 20:51 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: Lääääs min bloooogg.... *en läskig zombie som går efter er* Vad handlar din blogg om? =P Ehh... Den handlar om mig ^^ Saker jag tycker är kul och intressanta och saker jag gör. Typ Länka =) så kollar jag in den. http://nattstad.se/mugglaren <- min blogg. Som är mest ett slöseri med tid, men jag uppdaterar relativt ofta =P haha =) - just like themarauder 11 maj, 2014 20:52 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: Lääääs min bloooogg.... *en läskig zombie som går efter er* Vad handlar din blogg om? =P Ehh... Den handlar om mig ^^ Saker jag tycker är kul och intressanta och saker jag gör. Typ Länka =) så kollar jag in den. http://nattstad.se/mugglaren <- min blogg. Som är mest ett slöseri med tid, men jag uppdaterar relativt ofta =P haha Jag kikar in på din http://ithrenniel.blogg.se/ ![]()
11 maj, 2014 21:00 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Ithrenniel: Lääääs min bloooogg.... *en läskig zombie som går efter er* Vad handlar din blogg om? =P Ehh... Den handlar om mig ^^ Saker jag tycker är kul och intressanta och saker jag gör. Typ Länka =) så kollar jag in den. http://nattstad.se/mugglaren <- min blogg. Som är mest ett slöseri med tid, men jag uppdaterar relativt ofta =P haha Jag kikar in på din http://ithrenniel.blogg.se/ Inte minns jag att du spelar cello! =) Vad roligt!!! =) - just like themarauder 11 maj, 2014 21:02 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 21:04 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Vildvittra: "Potter din pottsork, vad är det för strul? Du tar död på elever och tycker det är kul." Jag har alltid en mycket irriterande melodi i huvudet när jag läser, snarare sjunger, det. Fler än jag? =P =) - just like themarauder 11 maj, 2014 21:06 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Vildvittra: "Potter din pottsork, vad är det för strul? Du tar död på elever och tycker det är kul." Jag har alltid en mycket irriterande melodi i huvudet när jag läser, snarare sjunger, det. Fler än jag? =P Typ, en retsam, irriterande röst som sjunger den x) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 21:09 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Minidjuret Ja, för min del gör det detsamma eftersom vi ska jobba samman struntar jag i dina skolbastyr. Men kanske för framtiden? ♥ Menar du att jag inte alltid kommer ha detta jobbet? *Gasp* o: Skrivet av Borttagen: Minidjuret Åh! Du får skicka/länka till den sen :3 Jag har skrivit lite på Voldy-fanfic, men du kanske har sett. Jag stekte bacon nyss ♥ Vi kan ju prata på skype eller något, hihi ♥ Den ligger i fanfiction forumet annars, haha. Ja jag såg det, ska läsa så snart jag hinner! Åh, hur smakade det? Jag har hittat vegetarisk bacon .-. Det är spännande. 11 maj, 2014 21:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Minidjuret
Jodå, det tycker jag men jag blir ju pensionär innan dig och jag tänker på de åren.... Ska du hitta någon annan då? Eller ett annat jobb :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

)


Mugglarportalen