@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ellie Lovegood aw vad snällt av dig! Sitter och ler av allt det awesome du har skrivit. Jag älskar vantar och noshörningar. ALLT PASSAR IN PERFEKT BRO! Tack tack tack!
17 jan, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Plupp.. jag vet inte vad jag ska göra för fint på mina naglar D:
17 jan, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
^
^ Tack tack tack skrev bara massa random ord men lyckades tydligen med vantarna och noshörningarna 17 jan, 2012 16:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-17 kl. 18:08
|
|
Borttagen
|
Någon som vill köpa Zabini av mig?
17 jan, 2012 16:43 |
|
Solkatten
Elev |
Spelar wordfeud för jag har tråkigt ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 16:52 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 17 jan, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^Grattis! ;] Skrivet av JoLizz: Skrivet av Borttagen: Jag blev precis tillsammans med killen jag varit på g med sen i somras.. Grattis, vad kul! Taack! 17 jan, 2012 16:58 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är så jäkla stolt över att vara samisk. :'D That's coolt Jag älskar Samer:3 deras språk, kultur och renar vara nära naturen och sen koltarna är oxå coola 17 jan, 2012 17:05 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag äter värsta god mat och läser en (tror jag) värsta bra book 8''3 Det är typ det bästa man kan göra. En av sakerna. Typ. x''D
![]()
17 jan, 2012 17:07 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag blev precis tillsammans med killen jag varit på g med sen i somras.. Smurf GRATTIS ^^ GRATTIS That's so AWESOME 17 jan, 2012 17:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen