Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16578 16579 16580 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


InspiredPsycho
Hej vännen!! Så länge sedan vi pratade på mugglis, eller ja länge sedan jag var här, haha. Känner mig lite sen med svar också...

Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Vildvittra:
Alltså sitter och snackar med en kvinna via instagram som jobbar med Historiätarna. Scener, kläder, mat, rekvisita och liknande. Samt har gjort det för Barda med och min fangirling är enorm, någon som förstår detta?

Minidjuret? :3



Åhhhh...!! Så kul det låter, tänk att jobba med det, ih!


Eller hur, jag sa att jag avundades hennes jobb xD


Haha, ska vi satsa på det tycker du? Jag är lätt avundsjuk också :c

11 maj, 2014 19:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
InspiredPsycho
Hej vännen!! Så länge sedan vi pratade på mugglis, eller ja länge sedan jag var här, haha. Känner mig lite sen med svar också...



Hihi. Vad hittar du på? :3

11 maj, 2014 19:52

Vildvittra
Elev

Avatar


Minidjuret
Absolut, det satsar vi på, ta och gå ut skolan bara :3

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 maj, 2014 19:53

Minidjuret
Elev

Avatar


InspiredPsycho

Jag tänkte skriva en fanfic tror jag! Jag vet inte om vad, förutom Harry Potter, så det blir en trevligt (hoppas jag) överraskning när jag skrivit klart första kapitlet ^^
Vad gör du själv? ♥


Vildvittra

Tycker jag verkar onödigt! ;-;

11 maj, 2014 19:54

Hedwig96
Elev

Avatar


Det är måndag imorgon.. Jag som är jättetrött och skulle behöva ledigt efter att ha varit i skolan både på igår och idag.
Fyra timmar finska imoron, de e de ända vi har. Finska, finska, mat, finska o finska

11 maj, 2014 19:55

Vildvittra
Elev

Avatar


Minidjuret
Ja, för min del gör det detsamma eftersom vi ska jobba samman struntar jag i dina skolbastyr. Men kanske för framtiden? ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 maj, 2014 19:58

potterflicka
Elev

Avatar


På söndagar brukar jag lite smått längta efter skolan.

Sen, när jag väl befinner mig i ett fullt klassrum, så förstår jag inte vad jag längtade efter.

11 maj, 2014 19:59

Chaemy
Elev

Avatar

+1


Skrivet av potterflicka:
På söndagar brukar jag lite smått längta efter skolan.

Sen, när jag väl befinner mig i ett fullt klassrum, så förstår jag inte vad jag längtade efter.
Tvärt om för mig! Längtar inte alls och får nästan ångest, men när jag väl är där så kan det vara ganska bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

11 maj, 2014 20:00

Winny Geasley
Elev

Avatar


Ska börja titta på Doctor Who nu omg är spänd.

11 maj, 2014 20:00

Ithrenniel
Elev

Avatar


Klubbor. Klubbor är bra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

11 maj, 2014 20:13

1 2 3 ... 16578 16579 16580 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.