@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
InspiredPsycho Hej vännen!! Så länge sedan vi pratade på mugglis, eller ja länge sedan jag var här, haha. Känner mig lite sen med svar också... Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Vildvittra: Alltså sitter och snackar med en kvinna via instagram som jobbar med Historiätarna. Scener, kläder, mat, rekvisita och liknande. Samt har gjort det för Barda med och min fangirling är enorm, någon som förstår detta? Minidjuret? :3 Åhhhh...!! Så kul det låter, tänk att jobba med det, ih! Eller hur, jag sa att jag avundades hennes jobb xD Haha, ska vi satsa på det tycker du? Jag är lätt avundsjuk också :c 11 maj, 2014 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: InspiredPsycho Hej vännen!! Så länge sedan vi pratade på mugglis, eller ja länge sedan jag var här, haha. Känner mig lite sen med svar också... Hihi. Vad hittar du på? :3 11 maj, 2014 19:52 |
|
Vildvittra
Elev |
Minidjuret
Absolut, det satsar vi på, ta och gå ut skolan bara :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 19:53 |
|
Minidjuret
Elev |
InspiredPsycho
Jag tänkte skriva en fanfic tror jag! Jag vet inte om vad, förutom Harry Potter, så det blir en trevligt (hoppas jag) överraskning när jag skrivit klart första kapitlet ^^ Vad gör du själv? ♥ Vildvittra Tycker jag verkar onödigt! ;-; 11 maj, 2014 19:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Det är måndag imorgon.. Jag som är jättetrött och skulle behöva ledigt efter att ha varit i skolan både på igår och idag.
Fyra timmar finska imoron, de e de ända vi har. Finska, finska, mat, finska o finska 11 maj, 2014 19:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Minidjuret
Ja, för min del gör det detsamma eftersom vi ska jobba samman struntar jag i dina skolbastyr. Men kanske för framtiden? ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 19:58 |
|
potterflicka
Elev |
På söndagar brukar jag lite smått längta efter skolan.
Sen, när jag väl befinner mig i ett fullt klassrum, så förstår jag inte vad jag längtade efter. 11 maj, 2014 19:59 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av potterflicka: Tvärt om för mig! Längtar inte alls och får nästan ångest, men när jag väl är där så kan det vara ganska bra På söndagar brukar jag lite smått längta efter skolan. Sen, när jag väl befinner mig i ett fullt klassrum, så förstår jag inte vad jag längtade efter.
11 maj, 2014 20:00 |
|
Winny Geasley
Elev |
Ska börja titta på Doctor Who nu omg är spänd.
11 maj, 2014 20:00 |
|
Ithrenniel
Elev |
11 maj, 2014 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen