@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Idag har jag, för första gången i mitt liv, dansat Dancehall offentligt! Eller egentligen är det väl första gången jag dansar offentligt i huve taget (om man inte räknar med gymnastiken förstås).
Det var regnigt, det var halt som tusan, kallt och otroligt nervöst MEN DET GICK Egentligen vågar jag inte sånt här, men ibland är viljan större och då gör jag det iallafall. Jag är som väldigt väldigt stolt över mig själv!! 11 maj, 2014 16:14 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag undrar, hur ofta läser folk min profil innan de lägger till mig som vän...? Jag tror att det är de som inte läser den som lägger till dig direkt, dock handlar det ju om att respektera människor nog att kolla upp om de vill ha random vänner eller inte Jo... det är bara det att folk började lägga till mig, när jag skrev det på min profil. Känns lite drygt att två-tre personer lägger till mig varje dag, och jag har ingen aning om vilka de ens är. Folk...
11 maj, 2014 16:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Det är nog inte möjligt att hata en person så mycket som jag hatar John Winchester. Varför det? Att minimera spoilers är inte så lätt men ska försöka; han är en efterbliven idiot, om man ska lägga det på ett fint sätt :33 Haha xD♥ 11 maj, 2014 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Åh, vad kul att det gick bra! Idag har jag, för första gången i mitt liv, dansat Dancehall offentligt! Eller egentligen är det väl första gången jag dansar offentligt i huve taget (om man inte räknar med gymnastiken förstås). Det var regnigt, det var halt som tusan, kallt och otroligt nervöst MEN DET GICK Egentligen vågar jag inte sånt här, men ibland är viljan större och då gör jag det iallafall. Jag är som väldigt väldigt stolt över mig själv!! Men då var det lite värre för dig, jag dansade på stan i somras i strålande sol haha cx 11 maj, 2014 16:46 |
|
Chaemy
Elev |
11 maj, 2014 16:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åh, vad kul att det gick bra! Idag har jag, för första gången i mitt liv, dansat Dancehall offentligt! Eller egentligen är det väl första gången jag dansar offentligt i huve taget (om man inte räknar med gymnastiken förstås). Det var regnigt, det var halt som tusan, kallt och otroligt nervöst MEN DET GICK Egentligen vågar jag inte sånt här, men ibland är viljan större och då gör jag det iallafall. Jag är som väldigt väldigt stolt över mig själv!! Men då var det lite värre för dig, jag dansade på stan i somras i strålande sol haha cx Jaa Hahahh xD meen vilken lyx ni hade då 11 maj, 2014 16:50 |
|
Ithrenniel
Elev |
11 maj, 2014 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Haha, ja. Men det var iofs inte så lätt ändå, för före det så hade vi dansat två timmar om dagen i en vecka. Jag hade inte lite träningsvärk... xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åh, vad kul att det gick bra! Idag har jag, för första gången i mitt liv, dansat Dancehall offentligt! Eller egentligen är det väl första gången jag dansar offentligt i huve taget (om man inte räknar med gymnastiken förstås). Det var regnigt, det var halt som tusan, kallt och otroligt nervöst MEN DET GICK Egentligen vågar jag inte sånt här, men ibland är viljan större och då gör jag det iallafall. Jag är som väldigt väldigt stolt över mig själv!! Men då var det lite värre för dig, jag dansade på stan i somras i strålande sol haha cx Jaa Hahahh xD meen vilken lyx ni hade då 11 maj, 2014 16:58 |
|
Siriusis
Elev |
ååååhh jag älskar när karaktärerna säger samma sak som mig ♥3
Hai 11 maj, 2014 17:01 |
|
Elma00
Elev |
11 maj, 2014 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen