@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Nää, ögonen brukar jag lyckas bra med faktiskt. Men det är ju jättejobbigt när jag måste göra en fin mun med en massa tänder och en tandställning... Det är jättesvårt! Men den blir helt okej ändå Skrivet av Chaemy: Gaah, det är så svårt att rita fina munnar! Munnar är lättast, däremot ögon... alltså alltid blir ena större än det andra eller att de blir för små eller någonting. Jag kan inte ens rita cirklar... o_o
11 maj, 2014 14:20 |
|
Siriusis
Elev |
honestly i know sam is fab but you don't need to lick him o.o
Hai 11 maj, 2014 14:26 |
|
Ithrenniel
Elev |
11 maj, 2014 14:28 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag har listat ut hur jag ska göra det sista året på gymnasiet, det där med att flytta osv.
11 maj, 2014 14:29 |
|
Siriusis
Elev |
Jao jag som har fobi mot smärta (?? wtf??? )..... är det verkligen bra för mig att titta på spn dåh? o.o
Hai 11 maj, 2014 14:30 |
|
Consectetuer
Elev |
Kollar på priser på olika trafikskolor och när jag ändå kollar handledarpriser (tills jag ska få börja övningsköra woooh) så kollar jag på priserna för lektioner och sådant.
Hur fan ska man ha råd med det där? 11 maj, 2014 14:52 |
|
Borttagen
|
11 maj, 2014 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Det är nog inte möjligt att hata en person så mycket som jag hatar John Winchester. Varför det? 11 maj, 2014 15:02 |
|
yerAwizardThea
Elev |
11 maj, 2014 15:16 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Det är nog inte möjligt att hata en person så mycket som jag hatar John Winchester. Varför det? Att minimera spoilers är inte så lätt men ska försöka; han är en efterbliven idiot, om man ska lägga det på ett fint sätt :33 Hai 11 maj, 2014 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen