@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag undrar, hur ofta läser folk min profil innan de lägger till mig som vän...? Jag tror att det är de som inte läser den som lägger till dig direkt, dock handlar det ju om att respektera människor nog att kolla upp om de vill ha random vänner eller inte Jo... det är bara det att folk började lägga till mig, när jag skrev det på min profil. Känns lite drygt att två-tre personer lägger till mig varje dag, och jag har ingen aning om vilka de ens är. 11 maj, 2014 13:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 maj, 2014 13:57 |
|
Ginny00
Elev |
Jag kollar på Häng Med Clara Henry! Asbra c:
11 maj, 2014 14:05 |
|
Borttagen
|
Jag var så sugen på bacon hela dagen igår. Vad drömmer jag om? Jo, att jag äntligen fick bacon...
Problemet är att jag inte ens gillar bacon .__. 11 maj, 2014 14:06 |
|
Fellrendión
Elev |
InspiredPsycho: Händer mig med. Det är så otroligt irriterande, alltså seriöst... hur kan man missa något som är högst upp på profilen egentligen?! o_o
Och vem läser INTE profiler innan man lägger till en...?
11 maj, 2014 14:07
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-11 kl. 14:12
|
|
Borttagen
|
Elinthemagicwitch sitter bredvid mig i soffan och käkar köttbullar
11 maj, 2014 14:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Gaah, det är så svårt att rita fina munnar! Munnar är lättast, däremot ögon... alltså alltid blir ena större än det andra eller att de blir för små eller någonting. Jag kan inte ens rita cirklar... o_o
11 maj, 2014 14:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: InspiredPsycho: Händer mig med. Det är så otroligt irriterande, alltså seriöst... hur kan man missa något som är högst upp på profilen egentligen?! o_o Och vem läser INTE profiler innan man lägger till en...? I KNOW! Sjukt störande. Nog att jag förut accepterade alla, men nu rensar jag vänlistan då det känns onödigt att bara ha massa folk jag inte pratar med där. 11 maj, 2014 14:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Gaah, det är så svårt att rita fina munnar! Munnar är lättast, däremot ögon... alltså alltid blir ena större än det andra eller att de blir för små eller någonting. Jag kan inte ens rita cirklar... o_o Ska jag rita ögon så ritar jag alltid mangaögon 11 maj, 2014 14:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: InspiredPsycho: Händer mig med. Det är så otroligt irriterande, alltså seriöst... hur kan man missa något som är högst upp på profilen egentligen?! o_o Och vem läser INTE profiler innan man lägger till en...? I KNOW! Sjukt störande. Nog att jag förut accepterade alla, men nu rensar jag vänlistan då det känns onödigt att bara ha massa folk jag inte pratar med där. Alltså man kan väl åtminstone pratat lite med den andra först tycker jag. Liksom ändå, varför vara vän med någon som man inte pratar med? Liksom, samlar vissa på vänner? Secchan: Armar är lätta, förutom när man gör "nakna" armar eller när de är böjda. Händer är också lätta. Fötter är svåra så därför har jag alltid skor på eller så struntar jag helt i ett göra fötterna.
11 maj, 2014 14:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen