Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16571 16572 16573 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Har för första gången stått i baren o jobbat! Riktigt kul faktiskt. Men är helt slut nu, med både huvudvärk och hunger. Har lagt mig ner i sängen med datorn, satt på säsong av vänner på teven och hoppas att jag somnar snart, så att allt öppnar. Går väl och köper McDonalds eller något... (det förtjänar jag, väl??)

=) - just like themarauder

11 maj, 2014 02:26

Frivolt
Elev

Avatar


Tröööööööttt!!! Inte okej att det ska va ESC dagen innan jag ska upp tidigt -.-


Dans idag och jag kunde inte sova igår för jag hade så ont i magen och så mycket ångest.....Jamen, here we goo

11 maj, 2014 08:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Tröööööööttt!!! Inte okej att det ska va ESC dagen innan jag ska upp tidigt -.-


Dans idag och jag kunde inte sova igår för jag hade så ont i magen och så mycket ångest.....Jamen, here we goo


Lycka till ♥

11 maj, 2014 08:58

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Tröööööööttt!!! Inte okej att det ska va ESC dagen innan jag ska upp tidigt -.-


Dans idag och jag kunde inte sova igår för jag hade så ont i magen och så mycket ångest.....Jamen, here we goo


Lycka till ♥


Ååh! Tack så mycket ♥

11 maj, 2014 09:00

Syrup
Elev

Avatar


Jag skulle sååå gärna vilja strypa mina yngre brorsor just nu >< De fattar ju inte! Jag blir galen...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

11 maj, 2014 09:36

Miss Black
Elev

Avatar


Idag ska jag baka cupcakes. Men jag får inte äta några själv för de ska vara till min systers födelsedagskalas D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

11 maj, 2014 09:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Tröööööööttt!!! Inte okej att det ska va ESC dagen innan jag ska upp tidigt -.-


Dans idag och jag kunde inte sova igår för jag hade så ont i magen och så mycket ångest.....Jamen, here we goo


Det kommer gå as bra! :o

11 maj, 2014 09:51

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Kim Potter:
Sämsta bidraget vann ;-;

Nä långt ifrån det sämsta bidraget men enligt mig var det inte heller det bästa

Well I guess att det fanns värre men...
Sanna borde ha vunnit D: Hon var bäst o;


Jag blev lite kär i Islands bidrag Den var så glad!

Åh, jag kommer knarka Islands bidrag. Kommer någon ihåg Ukrainas bidrag 2007? Jag blev kär i den och lyssnar fortfarande på den asmycket. >>

Minns inte Island xD
Och jag tittade inte på Mello 2007 o.o Började titta 2010 av någon skum anledning c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

11 maj, 2014 10:13

Borttagen

Avatar


http://nyheter24.se/nyheter/politik/751625-sd-politiker-vill-ha-samma-antigaylagar-som-i-ryssland

Vart får folk ens allt ifrån
Det där är så idiotiskt att det inte finns

11 maj, 2014 10:42

Siriusis
Elev

Avatar


Det är nog inte möjligt att hata en person så mycket som jag hatar John Winchester.

Hai

11 maj, 2014 11:22

1 2 3 ... 16571 16572 16573 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.