@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Har för första gången stått i baren o jobbat! Riktigt kul faktiskt. Men är helt slut nu, med både huvudvärk och hunger. Har lagt mig ner i sängen med datorn, satt på säsong av vänner på teven och hoppas att jag somnar snart, så att allt öppnar. Går väl och köper McDonalds eller något... (det förtjänar jag, väl??)
=) - just like themarauder 11 maj, 2014 02:26 |
|
Frivolt
Elev |
Tröööööööttt!!! Inte okej att det ska va ESC dagen innan jag ska upp tidigt -.-
Dans idag och jag kunde inte sova igår för jag hade så ont i magen och så mycket ångest.....Jamen, here we goo 11 maj, 2014 08:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Tröööööööttt!!! Inte okej att det ska va ESC dagen innan jag ska upp tidigt -.- Dans idag och jag kunde inte sova igår för jag hade så ont i magen och så mycket ångest.....Jamen, here we goo Lycka till ♥ 11 maj, 2014 08:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Tröööööööttt!!! Inte okej att det ska va ESC dagen innan jag ska upp tidigt -.- Dans idag och jag kunde inte sova igår för jag hade så ont i magen och så mycket ångest.....Jamen, here we goo Lycka till ♥ Ååh! Tack så mycket ♥ 11 maj, 2014 09:00 |
|
Syrup
Elev |
Jag skulle sååå gärna vilja strypa mina yngre brorsor just nu >< De fattar ju inte! Jag blir galen...
11 maj, 2014 09:36 |
|
Miss Black
Elev |
Idag ska jag baka cupcakes. Men jag får inte äta några själv för de ska vara till min systers födelsedagskalas D:
Min bokblogg
11 maj, 2014 09:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Tröööööööttt!!! Inte okej att det ska va ESC dagen innan jag ska upp tidigt -.- Dans idag och jag kunde inte sova igår för jag hade så ont i magen och så mycket ångest.....Jamen, here we goo Det kommer gå as bra! :o 11 maj, 2014 09:51 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Sämsta bidraget vann ;-; Nä långt ifrån det sämsta bidraget men enligt mig var det inte heller det bästa Well I guess att det fanns värre men... Sanna borde ha vunnit D: Hon var bäst o; Jag blev lite kär i Islands bidrag Åh, jag kommer knarka Islands bidrag. Kommer någon ihåg Ukrainas bidrag 2007? Jag blev kär i den och lyssnar fortfarande på den asmycket. >> Minns inte Island xD Och jag tittade inte på Mello 2007 o.o Började titta 2010 av någon skum anledning c:
11 maj, 2014 10:13 |
|
Borttagen
|
http://nyheter24.se/nyheter/politik/751625-sd-politiker-vill-ha-samma-antigaylagar-som-i-ryssland
Vart får folk ens allt ifrån Det där är så idiotiskt att det inte finns 11 maj, 2014 10:42 |
|
Siriusis
Elev |
Det är nog inte möjligt att hata en person så mycket som jag hatar John Winchester.
Hai 11 maj, 2014 11:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen