@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Kim Potter: Sämsta bidraget vann ;-; Nä långt ifrån det sämsta bidraget men enligt mig var det inte heller det bästa Well I guess att det fanns värre men... Sanna borde ha vunnit D: Hon var bäst o; Jag blev lite kär i Islands bidrag Åh, jag kommer knarka Islands bidrag. Kommer någon ihåg Ukrainas bidrag 2007? Jag blev kär i den och lyssnar fortfarande på den asmycket. >> 11 maj, 2014 00:49 |
|
Borttagen
|
Sorry att jag spammar nu men jag tycker seriöst att Danmark skulle ha vunnit. Det var det bästa bidraget. Den gladaste låten och en låt man inte kan sitta still till. Det är såna låtar som borde vinna! Danmark! ♥♥
11 maj, 2014 00:50 |
|
scarhead
Lärare |
“We are united and we are unstoppable.”
ser ingen aning till varför det skulle vara fel låt som vann, att europa röstade fram henne som en vinnare är det bästa som kunde ha hänt och jag är så lycklig 11 maj, 2014 00:56 |
|
Syrup
Elev |
Lyssnar på min favoritlåt genom alla tider från ESC, som var år 2006 med låten "Teenage Life" och bara älskar deras brittiska uttal :3 Brukar alltid försvinna i sång, men där finns den, och jag älskade den låten som liten!
11 maj, 2014 00:57 |
|
Noaidi
Elev |
Finlands bidrag tho ♥
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 11 maj, 2014 00:58 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Som vanligt relateras jag till delfinen, vilket djur var du i ditt förra liv? länk till test: http://randomramblingsofacrazywoman.com/what-animal-were-you-in-a-past-life/ You were the Dolphin. A cheerful, bright, energetic being, you are the life of your friends and family. You care about everyone immensely, and would go to any ends to protect them and keep them happy. Your mind may race with thoughts, but that doesn't mean you are dim. In fact, you can tackle almost any problems that comes your way. You enjoy relaxing and playing, and keep your childish gleam throughout your life. Gjorde testet tre gånger för jag kunde inte välja på några frågor. Och jag blev Wolf, owl och lion. Hum... Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 11 maj, 2014 01:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Upprörda människor när det finns andra åsikter än ens egen är underhållande
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 01:08
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-11 kl. 01:13
|
|
Borttagen
|
Det som har hänt, ja det har hänt. Alla har bara olika smaker, så är det.
11 maj, 2014 01:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
Min kompis underbara kommentar:
"Måste hennes ansikte vara överallt? Jag vill inte se hennes håriga ansikte!" ![]()
11 maj, 2014 01:24 |
|
batteri
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av batteri: mamma tyckte jag var "för sjuk" för att gå ut och springa men jag är tillräckligt friskt föra att gå till skolan och vara med på idrotten Men dett är ju lördag! D: omg jag vet men vi fick en träningsdagbok från skolan och jag ska skylla på att jag är sjuk (fast jag har blivit friskt nu haha)
11 maj, 2014 01:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen