@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dementoren
Elev |
17 jan, 2012 15:55 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Twix: Ofc 8D Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Solkatten: Jag är så jävla trött på denna skolan. Högstadiet suger. Hey!! Lågstadiet suger också. Och mellanstadiet. Vet ni vad? Det suger att ha slutat alla skolor och vara arbetslös också Det är jag säker på att det är .. speech! 17 jan, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Min mage kurrar... vilket som är väldigt konstigt... eftersom jag precis år mellamål... X)
17 jan, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
Ni MÅSTE kolla in det här. Det är så grymt! o.o
Hade tänkt ta det här som inspirationskälla till min svenska uppsats, men det bryr sig ingen om. What ever. Check it out. Pure awesomeness I say. Glöm inte att sätta på 720p HD. Gör det ännu bättre 17 jan, 2012 16:02 |
|
J00KERN
Elev |
OMG MÄRKTE NYSS ATT DET GÅR ATT KÖPA BERTIES BÖNOR I ALLA SMAKER NU PÅ MUGGLIS OMG. AWESOOOOOME! :'D
![]()
17 jan, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
När man skriver dikter på skolan skriver alla om blommer och gröna ängar, sedan kommer jag och skriver om skär märken och självmord.
17 jan, 2012 16:06 |
|
Solkatten
Elev |
It's gonna be totally awesome :'3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 16:12 |
LucyMalfoy
Elev |
JAg är mobbad och det märker jag varje dagjag går till skolan
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 17 jan, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Nej, fy vad hemskt. Kan man hata världen för mycket ibland? Jag finns här om du behöver någon. 17 jan, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
Nu har jag gjort ett ABC till Intresseklubben antecknar och till avifors som är skaparen av min favorit-tråd
Spoiler: Tryck här för att visa! Stod ni ut? Nähä. De som gjorde det får läsa mitt nästa. Efter det är ni definitivt trötta på mig Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() 17 jan, 2012 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen