Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16567 16568 16569 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Andy Six
Elev

Avatar


Go finland!! Sn kmr det en kille med fiol tror jag omg owo

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fv4bcpt.jpg [img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]

10 maj, 2014 22:29

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här.


Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.-


På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu!


Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG!


Hahha!! Får jag följa med? Jaa, alltså Italien har typ sämsta musiksmaken ever

10 maj, 2014 22:30

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här.


Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.-


På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu!


Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG!


Hahha!! Får jag följa med? Jaa, alltså Italien har typ sämsta musiksmaken ever


JA! Alla får hänga med

haha "Spanien. Nu kommer stämbanden hoppa stavhopp."

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 maj, 2014 22:31

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här.


Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.-


På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu!


Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG!


Hahha!! Får jag följa med? Jaa, alltså Italien har typ sämsta musiksmaken ever


JA! Alla får hänga med

haha "Spanien. Nu kommer stämbanden hoppa stavhopp."


wohoo

Hahahhahah xD OMG!


Nu kommer han som lagar en väldigt got risotto!!

10 maj, 2014 22:32

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här.


Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.-


På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu!


Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG!


Hahha!! Får jag följa med? Jaa, alltså Italien har typ sämsta musiksmaken ever


JA! Alla får hänga med

haha "Spanien. Nu kommer stämbanden hoppa stavhopp."


wohoo

Hahahhahah xD OMG!


Nu kommer han som lagar en väldigt got risotto!!


Haaahahahahha omg vad är det här?!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 maj, 2014 22:32

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här.


Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.-


På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu!


Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG!


Hahha!! Får jag följa med? Jaa, alltså Italien har typ sämsta musiksmaken ever


JA! Alla får hänga med

haha "Spanien. Nu kommer stämbanden hoppa stavhopp."


wohoo

Hahahhahah xD OMG!


Nu kommer han som lagar en väldigt got risotto!!


Haaahahahahha omg vad är det här?!


Jag tycker jättemycket om den

10 maj, 2014 22:34

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:


Haaahahahahha omg vad är det här?!


Jag tycker jättemycket om den



Den är soft! Men konstig. Fungerar perfekt i sittbrunnen på segelbåten i sommar.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 maj, 2014 22:34

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:


Haaahahahahha omg vad är det här?!


Jag tycker jättemycket om den



Den är soft! Men konstig. Fungerar perfekt i sittbrunnen på segelbåten i sommar.


haha!! ja den e konstig Haha wohoo!! Får jag följa med på segelbåten då?

10 maj, 2014 22:35

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:


Haaahahahahha omg vad är det här?!


Jag tycker jättemycket om den



Den är soft! Men konstig. Fungerar perfekt i sittbrunnen på segelbåten i sommar.


haha!! ja den e konstig Haha wohoo!! Får jag följa med på segelbåten då?


Absolut! Vi kan segla förbi Rom om det skulle behövas

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 maj, 2014 22:36

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:


Haaahahahahha omg vad är det här?!


Jag tycker jättemycket om den



Den är soft! Men konstig. Fungerar perfekt i sittbrunnen på segelbåten i sommar.


haha!! ja den e konstig Haha wohoo!! Får jag följa med på segelbåten då?


Absolut! Vi kan segla förbi Rom om det skulle behövas



Hahah WOHOO Toppen

10 maj, 2014 22:37

1 2 3 ... 16567 16568 16569 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.