@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Andy Six
Elev |
Go finland!!
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
10 maj, 2014 22:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här. Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.- På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu! Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG! Hahha!! Får jag följa med? 10 maj, 2014 22:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här. Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.- På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu! Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG! Hahha!! Får jag följa med? JA! Alla får hänga med haha "Spanien. Nu kommer stämbanden hoppa stavhopp." ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här. Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.- På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu! Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG! Hahha!! Får jag följa med? JA! Alla får hänga med haha "Spanien. Nu kommer stämbanden hoppa stavhopp." wohoo Hahahhahah xD OMG! Nu kommer han som lagar en väldigt got risotto!! 10 maj, 2014 22:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här. Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.- På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu! Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG! Hahha!! Får jag följa med? JA! Alla får hänga med haha "Spanien. Nu kommer stämbanden hoppa stavhopp." wohoo Hahahhahah xD OMG! Nu kommer han som lagar en väldigt got risotto!! Haaahahahahha omg vad är det här?! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här. Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.- På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu! Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG! Hahha!! Får jag följa med? JA! Alla får hänga med haha "Spanien. Nu kommer stämbanden hoppa stavhopp." wohoo Hahahhahah xD OMG! Nu kommer han som lagar en väldigt got risotto!! Haaahahahahha omg vad är det här?! Jag tycker jättemycket om den 10 maj, 2014 22:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Den är soft! Men konstig. Fungerar perfekt i sittbrunnen på segelbåten i sommar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Den är soft! Men konstig. Fungerar perfekt i sittbrunnen på segelbåten i sommar. haha!! ja den e konstig 10 maj, 2014 22:35 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Den är soft! Men konstig. Fungerar perfekt i sittbrunnen på segelbåten i sommar. haha!! ja den e konstig Absolut! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Den är soft! Men konstig. Fungerar perfekt i sittbrunnen på segelbåten i sommar. haha!! ja den e konstig Absolut! Hahah WOHOO 10 maj, 2014 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen