@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Zendaya: Gillar honom men... Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Men från första gången som jag såg Kiriyama gå ut från skolbyggnaden så visste jag att jag skulle heja på honom, han utstrålade coolhet
10 maj, 2014 21:46 |
|
Nattisa
Elev |
10 maj, 2014 21:51 |
|
Borttagen
|
Polens bidrag kan vara det värsta i Eurovisions historia... inte för att jag har sett alla, men ja.
10 maj, 2014 21:53 |
|
Andy Six
Elev |
Skrivet av Borttagen: Polens bidrag kan vara det värsta i Eurovisions historia... inte för att jag har sett alla, men ja. Håller med.. Jag hejar på Finland
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
10 maj, 2014 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Andy Six: Jag hejar på Conchita!Skrivet av Borttagen: Polens bidrag kan vara det värsta i Eurovisions historia... inte för att jag har sett alla, men ja. Håller med.. Jag hejar på Finland 10 maj, 2014 22:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Ja, eller hur. Och så har klockan hunnit bli halv elva också. Vart tar tiden vägen? :OREDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här. 10 maj, 2014 22:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här. Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.- På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu! 10 maj, 2014 22:23 |
|
Borttagen
|
Vill sitta nere vid TV:n, men de är så högljudda, så jag skulle inte höra något D:
10 maj, 2014 22:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: REDAN SJUTTONDE BIDRAGET?! Det går ju fort det här. Men snart har vi det roligaste och snabbaste kvar - Rösningen, då alla jäkla miljarder länder ska ge sina poäng....Kommer ju inte alls ta evigheter -.- På tal om nått annat så ska jag nog ta o göra mig en kopp te nu! Om vi inte får poäng av Italien i år så bränner jag ner Rom. Mest för att trollen inte gav Loreen poäng för några år sedan. Jag förlåter det aldrig! ALDRIG! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen