@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Sitter här och ska se ESC, helt ensam Vi har tanthäng här, pysslar och ser ESC
10 maj, 2014 21:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Sitter här och ska se ESC, helt ensam Vi har tanthäng här, pysslar och ser ESC Ååååh! Jag vill joina D: Varför bor ni så långt bort för?!?!? Annars hade jag kommit över och våldgästat er! 10 maj, 2014 21:03 |
|
Syrup
Elev |
10 maj, 2014 21:10 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Sitter här och ska se ESC, helt ensam Vi har tanthäng här, pysslar och ser ESC Ååååh! Jag vill joina D: Varför bor ni så långt bort för?!?!? Annars hade jag kommit över och våldgästat er! Linköping är ju inte jättelångt från mycket
10 maj, 2014 21:15 |
|
Borttagen
|
Tycker om Ukrainas bidrag, faktiskt!
10 maj, 2014 21:15 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Eh... jag blev en uggla.. You were the Owl. Graceful, quiet, and majestic, you glide silently through the night. You are self sufficient, independent, and make the most of everything around you. You are not very picky about what you like, and when you love something, it will be forever. You would make a wonderful parent, but in no way would you spoil your children; they would be taught how to look after themselves. You are a symbol of guidance. Egentligen har jag fobi för ugglor med undantag av ugglorna i Harry Potter och tycker själv inte att jag är särskilt lik en uggla men testet sa det och då blir det väl så. Fast i några andra test jag gjort så blev jag kanin och det passar mig ändå bättre. Jag blev också en uggla!
10 maj, 2014 21:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Sitter här och ska se ESC, helt ensam Vi har tanthäng här, pysslar och ser ESC Ååååh! Jag vill joina D: Varför bor ni så långt bort för?!?!? Annars hade jag kommit över och våldgästat er! Linköping är ju inte jättelångt från mycket Hahha! Joo, långt från mig äre D: Åå tack 10 maj, 2014 21:19 |
|
Zendaya
Elev |
10 maj, 2014 21:24 |
|
Syrup
Elev |
10 maj, 2014 21:40 |
|
Zendaya
Elev |
Gillar honom men...
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 maj, 2014 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen