Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16564 16565 16566 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


mina läppar är torra och lår feta ;3 I want cookies

10 maj, 2014 20:04

Borttagen

Avatar


Let me love Christer Björkman ♥

10 maj, 2014 20:15

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Som vanligt relateras jag till delfinen, vilket djur var du i ditt förra liv?
länk till test: http://randomramblingsofacrazywoman.com/what-animal-were-you-in-a-past-life/


You were the Dolphin. A cheerful, bright, energetic being, you are the life of your friends and family. You care about everyone immensely, and would go to any ends to protect them and keep them happy. Your mind may race with thoughts, but that doesn't mean you are dim. In fact, you can tackle almost any problems that comes your way. You enjoy relaxing and playing, and keep your childish gleam throughout your life.
Min stämmer ganska bra på mig tycker jag!

You were the Owl. Graceful, quiet, and majestic, you glide silently through the night. You are self sufficient, independent, and make the most of everything around you. You are not very picky about what you like, and when you love something, it will be forever. You would make a wonderful parent, but in no way would you spoil your children; they would be taught how to look after themselves. You are a symbol of guidance.

10 maj, 2014 20:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det normalt att skratta åt vad man själv har skrivit?


Enligt Molly Evans är det det

10 maj, 2014 20:29

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Noaidi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Noaidi:
Började nyligen se en serie, och en av huvudpersonerna spelas av hon som spelade Fleur Delacour och jag kan bara tänka henne som Fleur än så länge hahha


Vilken serie?


Visst är det typ en fransk version av Bron? Tror jag såg en reklam om den igår och det tog ett tag innan jag förstod att det var hon som spelade Fleur!


Ja, det är som en fransk version av Bron, heter The Tunnel. En politiker hittas död i en tunnel, mitt på gränsen av England och Frankrike. När det upptäcks att kroppen är huggen itu, och att den undre halvan tillhör en walesisk prostituerad, blir utredningen ett samarbete över nationsgränderna mellan poliserna Karl Roebuck och Elise Wassermann.


Woaah! Låter ju asvbra, har inte hört att man faktiskt gjort en serie men att det var på tal för något/några år sedan. (?) Såg Bron först i år med kombon här hemma, vi är på andra säsongen nu. Asbra serie ju! hahah *bättresentänaldrig*

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 maj, 2014 20:31

Fellrendión
Elev

Avatar


Kintsugi:

Eh... jag blev en uggla..

You were the Owl. Graceful, quiet, and majestic, you glide silently through the night. You are self sufficient, independent, and make the most of everything around you. You are not very picky about what you like, and when you love something, it will be forever. You would make a wonderful parent, but in no way would you spoil your children; they would be taught how to look after themselves. You are a symbol of guidance.

Egentligen har jag fobi för ugglor med undantag av ugglorna i Harry Potter och tycker själv inte att jag är särskilt lik en uggla men testet sa det och då blir det väl så.

Fast i några andra test jag gjort så blev jag kanin och det passar mig ändå bättre.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

10 maj, 2014 20:32

Obliviate_
Elev

Avatar


Vovvar leker med varandra. Det här kommer bli kaos när dom blir jämnstora

10 maj, 2014 20:56

Frivolt
Elev

Avatar


Sitter här och ska se ESC, helt ensam Nån också är ensam som vill vara ensam tillsammans?

10 maj, 2014 20:58

Nattisa
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Sitter här och ska se ESC, helt ensam Nån också är ensam som vill vara ensam tillsammans?

yep #foreveralone

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F8aadc1937c9d4ce9c9edb2e5d02083d2%2Ftumblr_ng88g0vJCe1r8b40zo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fd2c6e5a912a3ca0e80b0ea353b273621%2Ftumblr_mgp5vuyrFz1rijbg1o1_500.gif

10 maj, 2014 20:59

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Nattisa:
Skrivet av Frivolt:
Sitter här och ska se ESC, helt ensam Nån också är ensam som vill vara ensam tillsammans?

yep #foreveralone



#foreveralonehärockså

10 maj, 2014 21:02

1 2 3 ... 16564 16565 16566 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.