@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
mina läppar är torra och lår feta ;3 I want cookies
10 maj, 2014 20:04 |
|
Borttagen
|
Let me love Christer Björkman ♥
10 maj, 2014 20:15 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Min stämmer ganska bra på mig tycker jag! Som vanligt relateras jag till delfinen, vilket djur var du i ditt förra liv? länk till test: http://randomramblingsofacrazywoman.com/what-animal-were-you-in-a-past-life/ You were the Dolphin. A cheerful, bright, energetic being, you are the life of your friends and family. You care about everyone immensely, and would go to any ends to protect them and keep them happy. Your mind may race with thoughts, but that doesn't mean you are dim. In fact, you can tackle almost any problems that comes your way. You enjoy relaxing and playing, and keep your childish gleam throughout your life. You were the Owl. Graceful, quiet, and majestic, you glide silently through the night. You are self sufficient, independent, and make the most of everything around you. You are not very picky about what you like, and when you love something, it will be forever. You would make a wonderful parent, but in no way would you spoil your children; they would be taught how to look after themselves. You are a symbol of guidance. 10 maj, 2014 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det normalt att skratta åt vad man själv har skrivit? Enligt Molly Evans är det det 10 maj, 2014 20:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Noaidi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Noaidi: Började nyligen se en serie, och en av huvudpersonerna spelas av hon som spelade Fleur Delacour och jag kan bara tänka henne som Fleur än så länge hahha Vilken serie? Visst är det typ en fransk version av Bron? Tror jag såg en reklam om den igår och det tog ett tag innan jag förstod att det var hon som spelade Fleur! Ja, det är som en fransk version av Bron, heter The Tunnel. En politiker hittas död i en tunnel, mitt på gränsen av England och Frankrike. När det upptäcks att kroppen är huggen itu, och att den undre halvan tillhör en walesisk prostituerad, blir utredningen ett samarbete över nationsgränderna mellan poliserna Karl Roebuck och Elise Wassermann. Woaah! Låter ju asvbra, har inte hört att man faktiskt gjort en serie men att det var på tal för något/några år sedan. (?) Såg Bron först i år med kombon här hemma, vi är på andra säsongen nu. Asbra serie ju! hahah *bättresentänaldrig* ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 20:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Kintsugi:
Eh... jag blev en uggla.. You were the Owl. Graceful, quiet, and majestic, you glide silently through the night. You are self sufficient, independent, and make the most of everything around you. You are not very picky about what you like, and when you love something, it will be forever. You would make a wonderful parent, but in no way would you spoil your children; they would be taught how to look after themselves. You are a symbol of guidance. Egentligen har jag fobi för ugglor med undantag av ugglorna i Harry Potter och tycker själv inte att jag är särskilt lik en uggla men testet sa det och då blir det väl så. Fast i några andra test jag gjort så blev jag kanin och det passar mig ändå bättre.
10 maj, 2014 20:32 |
|
Obliviate_
Elev |
Vovvar leker med varandra. Det här kommer bli kaos när dom blir jämnstora
10 maj, 2014 20:56 |
|
Frivolt
Elev |
Sitter här och ska se ESC, helt ensam
10 maj, 2014 20:58 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Frivolt: Sitter här och ska se ESC, helt ensam yep ![]()
10 maj, 2014 20:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Nattisa: Skrivet av Frivolt: Sitter här och ska se ESC, helt ensam yep 10 maj, 2014 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen