@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Kintsugi: Ja! En av mina systrar tar alltid mina kläder. Hon slutar aldrig, men nu när jag har bevis kan mamma ge henne ett straff så att hon efter alla dessa år slutar med det. Skrivet av Chaemy: Systern? HA! Nu har jag BILDBEVIS på att du har tagit mina skor! Tagen!! ÄNTLIGEN! (Hehehehehhe och hon kommer att få straff för det här hoppas det löser sig! ^^ Hade en styvsyster som alltid snodde grejer av mig men hennes far och min mor var hundra på att jag tappade bort grejerna. Sedan flyttade jag, systern blev äldre och började rota i deras grejer. Mamma kom efter en tid och bad om ursäkt för tidigare antydningar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 19:13 |
|
Borttagen
|
Kommer isolera mig i mitt rum från klockan åtta tills imorgon. Woop, woop eller något.
10 maj, 2014 19:14 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nattisa: Är det någon som vet om det kommer några rockaktiga bidrag på Eurovision?? Något som jag kanske kommer gilla? xD Finland Finland är dåliga. Haha kollade in de, helt okej faktiskt ![]()
10 maj, 2014 19:20 |
|
Borttagen
|
Har på jättehög musik och låtsas att jag inte hör att vi har gäster.
10 maj, 2014 19:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Som vanligt relateras jag till delfinen, vilket djur var du i ditt förra liv? länk till test: http://randomramblingsofacrazywoman.com/what-animal-were-you-in-a-past-life/ You were the Dolphin. A cheerful, bright, energetic being, you are the life of your friends and family. You care about everyone immensely, and would go to any ends to protect them and keep them happy. Your mind may race with thoughts, but that doesn't mean you are dim. In fact, you can tackle almost any problems that comes your way. You enjoy relaxing and playing, and keep your childish gleam throughout your life. Jag fick också delfin. :3 Ett av mina favoritdjur! Men är dock inte så säker på om beskrivningen stämmer helt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2014 19:27
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 19:29
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: Som vanligt relateras jag till delfinen, vilket djur var du i ditt förra liv? länk till test: http://randomramblingsofacrazywoman.com/what-animal-were-you-in-a-past-life/ You were the Dolphin. A cheerful, bright, energetic being, you are the life of your friends and family. You care about everyone immensely, and would go to any ends to protect them and keep them happy. Your mind may race with thoughts, but that doesn't mean you are dim. In fact, you can tackle almost any problems that comes your way. You enjoy relaxing and playing, and keep your childish gleam throughout your life. Jag fick också delfin. :3 Ett av mina favoritdjur! Fick uggla :o lite förvånad. 10 maj, 2014 19:28 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: Som vanligt relateras jag till delfinen, vilket djur var du i ditt förra liv? länk till test: http://randomramblingsofacrazywoman.com/what-animal-were-you-in-a-past-life/ You were the Dolphin. A cheerful, bright, energetic being, you are the life of your friends and family. You care about everyone immensely, and would go to any ends to protect them and keep them happy. Your mind may race with thoughts, but that doesn't mean you are dim. In fact, you can tackle almost any problems that comes your way. You enjoy relaxing and playing, and keep your childish gleam throughout your life. Jag fick också delfin. :3 Ett av mina favoritdjur! Fick uggla :o lite förvånad. Fick också uggla.. men ugglor är fina ^-^ ![]()
10 maj, 2014 19:42 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Solkatten: Precis innan eurovision börjar brukar det ju alltid gå något program där de pratar om det, när börjar det?? Är eurovisionen idag? O: ![]()
10 maj, 2014 19:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Solkatten: Precis innan eurovision börjar brukar det ju alltid gå något program där de pratar om det, när börjar det?? Är eurovisionen idag? O: 21.00! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2014 19:42 |
|
Andy Six
Elev |
bara jag som inte pallar med eurovision? Alla låtar är typ samma sak..
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
10 maj, 2014 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen