@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Ja! En av mina systrar tar alltid mina kläder. Hon slutar aldrig, men nu när jag har bevis kan mamma ge henne ett straff så att hon efter alla dessa år slutar med det. Skrivet av Chaemy: Systern? HA! Nu har jag BILDBEVIS på att du har tagit mina skor! Tagen!! ÄNTLIGEN! (Hehehehehhe och hon kommer att få straff för det här
10 maj, 2014 18:51 |
|
Noaidi
Elev |
Började nyligen se en serie, och en av huvudpersonerna spelas av hon som spelade Fleur Delacour och jag kan bara tänka henne som Fleur än så länge hahha
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 10 maj, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
Är det normalt att skratta åt vad man själv har skrivit?
10 maj, 2014 18:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Noaidi: Började nyligen se en serie, och en av huvudpersonerna spelas av hon som spelade Fleur Delacour och jag kan bara tänka henne som Fleur än så länge hahha Vilken serie? 10 maj, 2014 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Noaidi: Började nyligen se en serie, och en av huvudpersonerna spelas av hon som spelade Fleur Delacour och jag kan bara tänka henne som Fleur än så länge hahha Vilken serie? Skrivet av Frivolt: Skrivet av Noaidi: Började nyligen se en serie, och en av huvudpersonerna spelas av hon som spelade Fleur Delacour och jag kan bara tänka henne som Fleur än så länge hahha Vilken serie? Skrivet av Frivolt: Skrivet av Noaidi: Började nyligen se en serie, och en av huvudpersonerna spelas av hon som spelade Fleur Delacour och jag kan bara tänka henne som Fleur än så länge hahha Vilken serie? Visst är det typ en fransk version av Bron? Tror jag såg en reklam om den igår och det tog ett tag innan jag förstod att det var hon som spelade Fleur! 10 maj, 2014 19:00 |
|
Noaidi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Noaidi: Började nyligen se en serie, och en av huvudpersonerna spelas av hon som spelade Fleur Delacour och jag kan bara tänka henne som Fleur än så länge hahha Vilken serie? Visst är det typ en fransk version av Bron? Tror jag såg en reklam om den igår och det tog ett tag innan jag förstod att det var hon som spelade Fleur! Ja, det är som en fransk version av Bron, heter The Tunnel. En politiker hittas död i en tunnel, mitt på gränsen av England och Frankrike. När det upptäcks att kroppen är huggen itu, och att den undre halvan tillhör en walesisk prostituerad, blir utredningen ett samarbete över nationsgränderna mellan poliserna Karl Roebuck och Elise Wassermann. En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 10 maj, 2014 19:04 |
|
Ithrenniel
Elev |
10 maj, 2014 19:04 |
|
Solkatten
Elev |
Precis innan eurovision börjar brukar det ju alltid gå något program där de pratar om det, när börjar det??
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2014 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: 20.00 ^^Precis innan eurovision börjar brukar det ju alltid gå något program där de pratar om det, när börjar det?? 10 maj, 2014 19:10 |
|
Fellrendión
Elev |
10 maj, 2014 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen