@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Såklart jag skulle! Jag är din bästa vän ♥ Oh jo, there you got a point xD Nej men fangirling över.. Öh.. ALLT :3 Kände mig bara helt över hypdad.
10 maj, 2014 16:10 |
|
Mefour
Elev |
10 maj, 2014 16:11 |
|
Fourma
Elev |
10 maj, 2014 16:12 |
|
Ginny00
Elev |
Jag gillar te c:
10 maj, 2014 16:20 |
|
Kim Potter
Elev |
10 maj, 2014 16:22 |
|
Borttagen
|
Avskyvärd visdomstand. Inte nog med att den gör satans ont, så ska den påverka mina ansiktssmärtor också...
Inte alls arg. Inte alls. 10 maj, 2014 16:26 |
|
Klaestron
Elev |
10 maj, 2014 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Nu är jag tillbaka!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: OKEJ, hejdå c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag ska, jag vet bara inte vad hahaSkrivet av Borttagen: Har fortfarande på mig pyjamas. Och har inte ätit lunch. Wääh, jag är hungriiig! :C Men ät då? Och det är så låååångt ner D: hha know that feeling! Men har ni inge typ...pizza, paj? Liknande? chips? godis? Mackor? yoghurt? Gröt? Långt kanske men värt det! GÅ OCH ÄT NU GOOD Tog av brödet som farmor bakat (med ost. jag älskar ost) och så åt jag en dröm som min bror har bakat, mehehehe! 10 maj, 2014 16:28
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 16:41
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nattisa: Är det någon som vet om det kommer några rockaktiga bidrag på Eurovision?? Något som jag kanske kommer gilla? xD Finland 10 maj, 2014 16:40 |
|
Kim Potter
Elev |
10 maj, 2014 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen