@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är så jäkla stolt över att vara samisk. :'D
17 jan, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Samisk?Är så jäkla stolt över att vara samisk. :'D 17 jan, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Samisk? Är så jäkla stolt över att vara samisk. :'D http://sv.wikipedia.org/wiki/Samer <----- Klickar du på länken kan du läsa om vad samer är. Det kan heta samer också, tycker bara det är finare att säga samisk. ^^ 17 jan, 2012 15:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-17 kl. 15:49
|
|
Lills
Elev |
17 jan, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag äter Willy Wonka-godis från New York. What?! WHAT!??? Hur smakar det????????? JÄTTESUPERMEGAGOTT! Hmm... när jag var i USA så fanns dem inte... Synd... 17 jan, 2012 15:45 |
|
GinnyOlivia
Elev |
17 jan, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
OCH DU SKA SITTA PÅ DEN BÄNKEN ELLER VAD? 17 jan, 2012 15:50 |
|
baramin
Elev |
Fick två fantastiska chokladigelkottar(eh internt) i julkapp av min kompis idag. Tjockade i mig en det första jag gjorde när jag kom hem. Dog så gott. ♥
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2012 15:50 |
|
Solkatten
Elev |
Har lyssnat sönder på Gotta get back to Hogwarts hela dagen idag, haha xD ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag äter Willy Wonka-godis från New York. What?! WHAT!??? Hur smakar det????????? JÄTTESUPERMEGAGOTT! Hmm... när jag var i USA så fanns dem inte... Synd... Ska till USA om något år, får kolla då! 17 jan, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen