@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: OKEJ, hejdå c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag ska, jag vet bara inte vad hahaSkrivet av Borttagen: Har fortfarande på mig pyjamas. Och har inte ätit lunch. Wääh, jag är hungriiig! :C Men ät då? Och det är så låååångt ner D: hha know that feeling! Men har ni inge typ...pizza, paj? Liknande? chips? godis? Mackor? yoghurt? Gröt? Långt kanske men värt det! GÅ OCH ÄT NU 10 maj, 2014 15:56 |
|
Klaestron
Elev |
Roomien "jag gillar inte när folk har osammanhängande tatueringar eller en här och en där*pekar*"
Awkward silence när hon kommer på att jag har två tatueringar och de är på vardera fot.
10 maj, 2014 16:01 |
|
Mefour
Elev |
Är hos Fourma och är social. xD *host*
Stabil jävel utan några problem alls. 10 maj, 2014 16:03 |
|
Borttagen
|
Några mugglisar som kanske vill ha fler följare på Insta? Vill följa mer personer så om ni har lust att säga vad ni heter kan ni göra det till mig, tack
10 maj, 2014 16:05 |
|
Mefour
Elev |
Min kompis tog min dator och skrev det -.- Men hon heter Melissaniem ;3xD
Skrivet av Borttagen: Några mugglisar som kanske vill ha fler följare på Insta? Vill följa mer personer så om ni har lust att säga vad ni heter kan ni göra det till mig, tack Stabil jävel utan några problem alls. 10 maj, 2014 16:05
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 16:05
|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Några mugglisar som kanske vill ha fler följare på Insta? Vill följa mer personer så om ni har lust att säga vad ni heter kan ni göra det till mig, tack Finns en tråd med medlemmars instagram borta hos kategorin Dator
10 maj, 2014 16:05 |
|
Borttagen
|
Om en timme kommer Andreas hit, och sen ska vi iväg på födelsedagsfest :3
10 maj, 2014 16:06 |
|
Borttagen
|
10 maj, 2014 16:06 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: OKEJ, hejdå c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag ska, jag vet bara inte vad hahaSkrivet av Borttagen: Har fortfarande på mig pyjamas. Och har inte ätit lunch. Wääh, jag är hungriiig! :C Men ät då? Och det är så låååångt ner D: hha know that feeling! Men har ni inge typ...pizza, paj? Liknande? chips? godis? Mackor? yoghurt? Gröt? Långt kanske men värt det! GÅ OCH ÄT NU GOOD 10 maj, 2014 16:07 |
|
Fourma
Elev |
:'D Mefour är hos mig
10 maj, 2014 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen