@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nattisa
Elev |
Är det någon som vet om det kommer några rockaktiga bidrag på Eurovision?? Något som jag kanske kommer gilla? xD
![]()
10 maj, 2014 14:41 |
|
SevLoveer
Elev |
10 maj, 2014 14:45 |
|
Borttagen
|
Hur länge behöver pasta koka efter jag lagt ner pastan i kastrullen?
10 maj, 2014 15:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Detta är hemskt! Nu går jag och putsar fönstren xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 15:38 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur länge behöver pasta koka efter jag lagt ner pastan i kastrullen? Står oftast på förpackningen, men annars borde det väll vara typ 10 minuter? xD ![]()
10 maj, 2014 15:40 |
|
Borttagen
|
Har fortfarande på mig pyjamas.
Och har inte ätit lunch. Wääh, jag är hungriiig! :C 10 maj, 2014 15:44 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har fortfarande på mig pyjamas. Och har inte ätit lunch. Wääh, jag är hungriiig! :C Men ät då? 10 maj, 2014 15:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag ska, jag vet bara inte vad hahaSkrivet av Borttagen: Har fortfarande på mig pyjamas. Och har inte ätit lunch. Wääh, jag är hungriiig! :C Men ät då? Och det är så låååångt ner D: 10 maj, 2014 15:52 |
|
Borttagen
|
vi pratade om politiska åsikter på samhällskunskapen i måndags och var inne på vad vi skulle rösta på om vi hade fått rösta det här valet
jag: jag hade röstat på vänsterpartiet eller miljöpartiet. en kille i min klass: men vaaa varför vänstern de fick ju minst röster i förra valet???? ... det handlar om värderingar lille gosse 10 maj, 2014 15:53
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 15:58
|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag ska, jag vet bara inte vad hahaSkrivet av Borttagen: Har fortfarande på mig pyjamas. Och har inte ätit lunch. Wääh, jag är hungriiig! :C Men ät då? Och det är så låååångt ner D: hha know that feeling! Men har ni inge typ...pizza, paj? Liknande? chips? godis? Mackor? yoghurt? Gröt? Långt kanske men värt det! GÅ OCH ÄT NU 10 maj, 2014 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen