@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, din är också fin ;3Skrivet av Borttagen: Nu är min profil regnbågig-ish Fin!.. min är regnbågig-ish..bokstavligt talat.. 10 maj, 2014 13:41 |
|
Borttagen
|
Jag vill SÅ gärna se på Divergent, men man MÅSTE vara 15 år, och jag fick inte sminka mig för att komma in på bion för mina föräldrar :F
ahhh måste se den snart 10 maj, 2014 13:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Idag ska jag köpa block och tuschpennor. Då kanske jag blir motiverad till att plugga Såklart lyckades jag köpa fel pennor 10 maj, 2014 13:50 |
|
Borttagen
|
Jag borde kanske byta om. Har fortfarande pyjamas på mig...
10 maj, 2014 14:01 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av batteri: mamma tyckte jag var "för sjuk" för att gå ut och springa men jag är tillräckligt friskt föra att gå till skolan och vara med på idrotten Men dett är ju lördag! D:
10 maj, 2014 14:03 |
|
Fiuq
Elev |
Lyckos dig, vill hellre ha linser än glasögon då jag hatar mina glasögon Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 10 maj, 2014 14:20 |
|
Borttagen
|
Waaah snälla lyssna/subscriba/gilla/kommentera/whatever?
10 maj, 2014 14:22 |
|
Chaemy
Elev |
Fråga om du kan få det då?
10 maj, 2014 14:25 |
|
_Anna_22
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu är min profil regnbågig-ish Fin!.. min är regnbågig-ish..bokstavligt talat.. fint c: 10 maj, 2014 14:27 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Chaemy: Fråga om du kan få det då? Har redan frågat Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 10 maj, 2014 14:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen