Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16556 16557 16558 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu är min profil regnbågig-ish


Fin!.. min är regnbågig-ish..bokstavligt talat..
Haha, din är också fin ;3

10 maj, 2014 13:41

Borttagen

Avatar


Jag vill SÅ gärna se på Divergent, men man MÅSTE vara 15 år, och jag fick inte sminka mig för att komma in på bion för mina föräldrar :F
ahhh måste se den snart

10 maj, 2014 13:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag ska jag köpa block och tuschpennor. Då kanske jag blir motiverad till att plugga


Såklart lyckades jag köpa fel pennor 1mms spets istället för 0,4 mm.. Men det får funka ändå

10 maj, 2014 13:50

Borttagen

Avatar


Jag borde kanske byta om. Har fortfarande pyjamas på mig...

10 maj, 2014 14:01

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av batteri:
mamma tyckte jag var "för sjuk" för att gå ut och springa men jag är tillräckligt friskt föra att gå till skolan och vara med på idrotten


Men dett är ju lördag! D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

10 maj, 2014 14:03

Fiuq
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Jag ska få liiinser!

Lyckos dig, vill hellre ha linser än glasögon då jag hatar mina glasögon

Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;)

10 maj, 2014 14:20

Borttagen

Avatar


Waaah snälla lyssna/subscriba/gilla/kommentera/whatever? https://www.youtube.com/watch?v=Dn05MWONRyA

10 maj, 2014 14:22

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Fiuq:
Skrivet av Chaemy:
Jag ska få liiinser!

Lyckos dig, vill hellre ha linser än glasögon då jag hatar mina glasögon
Fråga om du kan få det då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

10 maj, 2014 14:25

_Anna_22
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu är min profil regnbågig-ish


Fin!.. min är regnbågig-ish..bokstavligt talat..

fint c:

10 maj, 2014 14:27

Fiuq
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Fiuq:
Skrivet av Chaemy:
Jag ska få liiinser!

Lyckos dig, vill hellre ha linser än glasögon då jag hatar mina glasögon
Fråga om du kan få det då?

Har redan frågat

Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;)

10 maj, 2014 14:32

1 2 3 ... 16556 16557 16558 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.