@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: JAAAAA HON ÄR ÄLDRE ÄN MIG Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jazz? Fyller hon år den 6:e oktober? Och hon är tretton år? Jag har faktiskt alltid undrat det! NEEEJ! Jag är en stalker! ;_; Jag vill inte men jag blir ju det automatiskt bara för att jag kämpar för att försöka kontakta henne... Hon fyller förresten år den 6:e oktober... Chaemy. Ja, hon är 13 så det betyder att hon är ett år äldre än mig (och dig?). Jag hittade födelsedagen genom hennes deviantart. Okej, ja, jag är en stalker men hon länkar faktiskt till den genom hennes kanal på youtube! O_O http://jazz2453.deviantart.com/ Jag hatar att se upp till folk som är lika gamla som mig eller yngre. Haha HAHA! XD Du sa en gång att du såg upp till mig (det lär bli riktigt awkward om du inte gjorde det men du skrev väl det i "beundrar"-tråden) och jag är yngre än dig. Jag fyller år den 5:e mars vilket gör mig yngre. (Men jag är ändå 01:a)
10 maj, 2014 13:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Försöker hitta extra jobb. Vad fan är det här för krav, "Du måste tala flytande svenska utan brytning". Och där sket dig sig. Vad fan har brytning för betydelse, liksom? Jag kan komma och vara din tolk och få halva din lön x) Nej, men tycker du inte bryter så farligt, man hör var du säger xD Kan dock förstå kravet, fast kravet borde vara "Du ska tala förståelig Svenska." eftersom jag åker en del färdtjänst med mina föräldrar och där hamnar en hel del "utlänningar" som sina första jobb kan jag se det som ett problem. Vissa hörs det knappt vad de säger och då får man tänka på att de kör gamla och funktionshindrade, bara där kan det uppstå problem för båda parter. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 13:08 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: JAAAAA HON ÄR ÄLDRE ÄN MIG Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jazz? Fyller hon år den 6:e oktober? Och hon är tretton år? Jag har faktiskt alltid undrat det! NEEEJ! Jag är en stalker! ;_; Jag vill inte men jag blir ju det automatiskt bara för att jag kämpar för att försöka kontakta henne... Hon fyller förresten år den 6:e oktober... Chaemy. Ja, hon är 13 så det betyder att hon är ett år äldre än mig (och dig?). Jag hittade födelsedagen genom hennes deviantart. Okej, ja, jag är en stalker men hon länkar faktiskt till den genom hennes kanal på youtube! O_O http://jazz2453.deviantart.com/ Jag hatar att se upp till folk som är lika gamla som mig eller yngre. Haha HAHA! XD Du sa en gång att du såg upp till mig (det lär bli riktigt awkward om du inte gjorde det men du skrev väl det i "beundrar"-tråden) och jag är yngre än dig. Jag fyller år den 5:e mars vilket gör mig yngre. (Men jag är ändå 01:a) Haha det är konstigt men sant x) Men det stämmer
10 maj, 2014 13:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Försöker hitta extra jobb. Vad fan är det här för krav, "Du måste tala flytande svenska utan brytning". Och där sket dig sig. Vad fan har brytning för betydelse, liksom? Jag kan komma och vara din tolk och få halva din lön x) Nej, men tycker du inte bryter så farligt, man hör var du säger xD Kan dock förstå kravet, fast kravet borde vara "Du ska tala förståelig Svenska." eftersom jag åker en del färdtjänst med mina föräldrar och där hamnar en hel del "utlänningar" som sina första jobb kan jag se det som ett problem. Vissa hörs det knappt vad de säger och då får man tänka på att de kör gamla och funktionshindrade, bara där kan det uppstå problem för båda parter. Alltså, jag kan också förstå kravet på ett sätt. Men det där kändes som "Bara etniska svenskar som pratar svenska sedan de föddes får jobba här"... Nej, tar inte alls åt mig liksom... vad gör mig sämre, bara för att jag bryter? Det undrar jag. Kan för i helvete stava bättre än hälften av alla svenskar, men nej, jag kan inte få jobbet för att jag bryter. 10 maj, 2014 13:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: JAAAAA HON ÄR ÄLDRE ÄN MIG Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jazz? Fyller hon år den 6:e oktober? Och hon är tretton år? Jag har faktiskt alltid undrat det! NEEEJ! Jag är en stalker! ;_; Jag vill inte men jag blir ju det automatiskt bara för att jag kämpar för att försöka kontakta henne... Hon fyller förresten år den 6:e oktober... Chaemy. Ja, hon är 13 så det betyder att hon är ett år äldre än mig (och dig?). Jag hittade födelsedagen genom hennes deviantart. Okej, ja, jag är en stalker men hon länkar faktiskt till den genom hennes kanal på youtube! O_O http://jazz2453.deviantart.com/ Jag hatar att se upp till folk som är lika gamla som mig eller yngre. Haha HAHA! XD Du sa en gång att du såg upp till mig (det lär bli riktigt awkward om du inte gjorde det men du skrev väl det i "beundrar"-tråden) och jag är yngre än dig. Jag fyller år den 5:e mars vilket gör mig yngre. (Men jag är ändå 01:a) Haha det är konstigt men sant x) Men det stämmer Och jag kan ta kontakt med dig! x) Så känner jag med. >.< Sen när blev du en stor beundrare av henne förresten? ;D
10 maj, 2014 13:14 |
|
batteri
Elev |
mamma tyckte jag var "för sjuk" för att gå ut och springa men jag är tillräckligt friskt föra att gå till skolan och vara med på idrotten
10 maj, 2014 13:16 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Haha typ sedan du nämnde henne x) men det berättade jag aldrig. Men sen blev det ännu mer när jag såg hennes svans höll jag på att säga o.o Nejmen ja, när jag såg hur kreativ, cool och duktig hon är! Blev väldigt imponerad på hennes mermaidtails. Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: JAAAAA HON ÄR ÄLDRE ÄN MIG Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jazz? Fyller hon år den 6:e oktober? Och hon är tretton år? Jag har faktiskt alltid undrat det! NEEEJ! Jag är en stalker! ;_; Jag vill inte men jag blir ju det automatiskt bara för att jag kämpar för att försöka kontakta henne... Hon fyller förresten år den 6:e oktober... Chaemy. Ja, hon är 13 så det betyder att hon är ett år äldre än mig (och dig?). Jag hittade födelsedagen genom hennes deviantart. Okej, ja, jag är en stalker men hon länkar faktiskt till den genom hennes kanal på youtube! O_O http://jazz2453.deviantart.com/ Jag hatar att se upp till folk som är lika gamla som mig eller yngre. Haha HAHA! XD Du sa en gång att du såg upp till mig (det lär bli riktigt awkward om du inte gjorde det men du skrev väl det i "beundrar"-tråden) och jag är yngre än dig. Jag fyller år den 5:e mars vilket gör mig yngre. (Men jag är ändå 01:a) Haha det är konstigt men sant x) Men det stämmer Och jag kan ta kontakt med dig! x) Så känner jag med. >.< Sen när blev du en stor beundrare av henne förresten? ;D
10 maj, 2014 13:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Försöker hitta extra jobb. Vad fan är det här för krav, "Du måste tala flytande svenska utan brytning". Och där sket dig sig. Vad fan har brytning för betydelse, liksom? Jag kan komma och vara din tolk och få halva din lön x) Nej, men tycker du inte bryter så farligt, man hör var du säger xD Kan dock förstå kravet, fast kravet borde vara "Du ska tala förståelig Svenska." eftersom jag åker en del färdtjänst med mina föräldrar och där hamnar en hel del "utlänningar" som sina första jobb kan jag se det som ett problem. Vissa hörs det knappt vad de säger och då får man tänka på att de kör gamla och funktionshindrade, bara där kan det uppstå problem för båda parter. Alltså, jag kan också förstå kravet på ett sätt. Men det där kändes som "Bara etniska svenskar som pratar svenska sedan de föddes får jobba här"... Nej, tar inte alls åt mig liksom... vad gör mig sämre, bara för att jag bryter? Det undrar jag. Kan för i helvete stava bättre än hälften av alla svenskar, men nej, jag kan inte få jobbet för att jag bryter. Absolut, sen folk med grov dialekt bör också räknas bort. Då blir det Stockholm, runt Stockholm som räknas, alla som talar rikssvenska. Nej, de borde ju kolla upp det, under en intervju eller så om det är så fasligt viktigt. Vissa jobb kan jag som sagt förstå, men där sätter de ändå in folk som man inte hör vad de säger -.- "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 maj, 2014 13:21 |
|
Borttagen
|
Nu är min profil regnbågig-ish
10 maj, 2014 13:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu är min profil regnbågig-ish Fin!.. min är regnbågig-ish..bokstavligt talat.. 10 maj, 2014 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen