@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jaa! Klart Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Hahahahaha RÄTT Skrivet av Chaemy: Nu är jag igång och ritar igen! Jag ritar faktiskt ett första porträtt av en människa. Vågar någon gissa vem jag ritar? Ingen på mugglis, den här tjejen är ganska känd JAZZ! Du måste visa bilden för mig sen! ;_;
10 maj, 2014 12:46 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jaa! Klart Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Hahahahaha RÄTT Skrivet av Chaemy: Nu är jag igång och ritar igen! Jag ritar faktiskt ett första porträtt av en människa. Vågar någon gissa vem jag ritar? Ingen på mugglis, den här tjejen är ganska känd JAZZ! Du måste visa bilden för mig sen! ;_; Man kan skicka meddelanden genom youtube. Gör du ett youtubekonto eller har mail så kan du nog skicka till henne.
10 maj, 2014 12:49 |
|
LIA15
Elev |
10 maj, 2014 12:52 |
|
Ithrenniel
Elev |
10 maj, 2014 12:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Grattis Såg precis att jag kommit upp i över 2000 inlägg.... Grattis till lilla mig! ^^ 10 maj, 2014 12:53 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jaha, vad bra! Då ska det nog ordna sig trots allt Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jaa! Klart Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Hahahahaha RÄTT Skrivet av Chaemy: Nu är jag igång och ritar igen! Jag ritar faktiskt ett första porträtt av en människa. Vågar någon gissa vem jag ritar? Ingen på mugglis, den här tjejen är ganska känd JAZZ! Du måste visa bilden för mig sen! ;_; Man kan skicka meddelanden genom youtube. Gör du ett youtubekonto eller har mail så kan du nog skicka till henne.
10 maj, 2014 12:54 |
|
Fellrendión
Elev |
NEEEJ! Jag är en stalker! ;_;
Jag vill inte men jag blir ju det automatiskt bara för att jag kämpar för att försöka kontakta henne... Hon fyller förresten år den 6:e oktober... Chaemy.
10 maj, 2014 12:55 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jazz? Fyller hon år den 6:e oktober? Och hon är tretton år? Jag har faktiskt alltid undrat det! NEEEJ! Jag är en stalker! ;_; Jag vill inte men jag blir ju det automatiskt bara för att jag kämpar för att försöka kontakta henne... Hon fyller förresten år den 6:e oktober... Chaemy.
10 maj, 2014 12:58 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jazz? Fyller hon år den 6:e oktober? Och hon är tretton år? Jag har faktiskt alltid undrat det! NEEEJ! Jag är en stalker! ;_; Jag vill inte men jag blir ju det automatiskt bara för att jag kämpar för att försöka kontakta henne... Hon fyller förresten år den 6:e oktober... Chaemy. Ja, hon är 13 så det betyder att hon är ett år äldre än mig (och dig?). Jag hittade födelsedagen genom hennes deviantart. Okej, ja, jag är en stalker men hon länkar faktiskt till den genom hennes kanal på youtube! O_O http://jazz2453.deviantart.com/
10 maj, 2014 13:00 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: JAAAAA HON ÄR ÄLDRE ÄN MIG Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jazz? Fyller hon år den 6:e oktober? Och hon är tretton år? Jag har faktiskt alltid undrat det! NEEEJ! Jag är en stalker! ;_; Jag vill inte men jag blir ju det automatiskt bara för att jag kämpar för att försöka kontakta henne... Hon fyller förresten år den 6:e oktober... Chaemy. Ja, hon är 13 så det betyder att hon är ett år äldre än mig (och dig?). Jag hittade födelsedagen genom hennes deviantart. Okej, ja, jag är en stalker men hon länkar faktiskt till den genom hennes kanal på youtube! O_O http://jazz2453.deviantart.com/ Jag hatar att se upp till folk som är lika gamla som mig eller yngre. Haha
10 maj, 2014 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen