@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
10 maj, 2014 12:00 |
|
Anne Potter
Elev |
10 maj, 2014 12:06 |
|
Klaestron
Elev |
Jag vill åka till London och dansa/hoppa runt på gator och torg. Har haft drömmar om det i månader nu..
10 maj, 2014 12:30 |
|
Chaemy
Elev |
Nu är jag igång och ritar igen! Jag ritar faktiskt ett första porträtt av en människa. Vågar någon gissa vem jag ritar? Ingen på mugglis, den här tjejen är ganska känd
10 maj, 2014 12:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Nu är jag igång och ritar igen! Jag ritar faktiskt ett första porträtt av en människa. Vågar någon gissa vem jag ritar? Ingen på mugglis, den här tjejen är ganska känd JAZZ!
10 maj, 2014 12:38 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Hahahahaha RÄTT Skrivet av Chaemy: Nu är jag igång och ritar igen! Jag ritar faktiskt ett första porträtt av en människa. Vågar någon gissa vem jag ritar? Ingen på mugglis, den här tjejen är ganska känd JAZZ!
10 maj, 2014 12:41 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Hahahahaha RÄTT Skrivet av Chaemy: Nu är jag igång och ritar igen! Jag ritar faktiskt ett första porträtt av en människa. Vågar någon gissa vem jag ritar? Ingen på mugglis, den här tjejen är ganska känd JAZZ! Du måste visa bilden för mig sen! ;_;
10 maj, 2014 12:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag hatar 2048. Speciellt när det är Hermione, man fastnar ju i timmar!
http://games.usvsth3m.com/2048/hermione-granger-edition-4/ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 12:44 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Klaestron: Jag vill åka till London och dansa/hoppa runt på gator och torg. Har haft drömmar om det i månader nu.. Gör det! Flyg är inte så dyrt, norwegian med 10kg handbagage är ofta billigt. Och det går ett hitta billiga och bra hotell! Jag har två planerade resor dit i år. Har visserligen bara 1 timme med tåg, men älskar London. Men tror höst-tidig vår är min favorittid där. Var i London förra helgen, det var långhelg i England och sjukt fint väder. Så det var galet mycket folk!
10 maj, 2014 12:45 |
|
Fellrendión
Elev |
10 maj, 2014 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen