@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
SITTER I BIOSALONGEN OCH OM FEM MINUTER BÖRJAr TFIOS BE FÖR OSS
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 maj, 2014 10:55 |
|
Borttagen
|
Lyckades fixa felet med min brandvägg helt själv
... ok det var inge så svårt, meeen... 10 maj, 2014 10:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Försöker hitta extra jobb. Vad fan är det här för krav, "Du måste tala flytande svenska utan brytning". Och där sket dig sig. Vad fan har brytning för betydelse, liksom? Jag pratar med grov skånska. Borde nog inte få jobbet då... Förstår inte heller vad brytning har för betydelse. Det är en annan sak jag råkade ut för. Bokade tid hos en läkare hemma i Sverige på påsklovet för att få lite mer svar och kunna ställa mer frågor på svenska istället för på engelska, kommer dig och läkaren är dansk. Alltså inte dansk brytning, hon pratade danska... Men alltså... varför. Var det för att någon tyckte att eftersom du är svensk (och pratar då skånska som du säger) så är det en smart idé att skicka dig till en dansk? .__. Förstår inte såna saker. 10 maj, 2014 10:56 |
|
EmahS
Elev |
Alla längtar och räknar ner till sommarlovet.
Jag får panik varje gång siffran minskar. Sommarlov i år innebär flytt tillbaka hem till Sverige. Arbetslös och ingen egen lägenhet, flytta ifrån kompisar som jag aldrig kommer träffa igen, flytta från min hostmom som jag kanske aldrig kommer träffa igen, mina bästa vänner här som jag umgås dagligen med kommer jag ha minskad kontakt med, och lämna min fina skola och världens bästa lärare. Ska försöka tvinga alla vänner hemma att plugga här så jag kan hälsa på.
10 maj, 2014 11:02 |
|
Kim Potter
Elev |
10 maj, 2014 11:10 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Klaestron: Amerikanske pannkakor till en sen frukost kanske? Omnomnom Jag är lite i samma banor!! =P =) - just like themarauder 10 maj, 2014 11:10 |
|
Borttagen
|
En slöjdlektion kvar. Vi skulle göra minst tre projekt, helst fyra eller fem. Jag är på mitt första, behöver fortfarande måla ett lager till och skriva på mina citat. Jag kommer inte att hinna
Fast har i alla fall bara en hel skolvecka kvar. Och ett par icke hela. 10 maj, 2014 11:13 |
|
Chaemy
Elev |
10 maj, 2014 11:26 |
|
Borttagen
|
Jag vill också ha linser. Men jag skulle inte våga använda dem. </3
10 maj, 2014 11:30 |
|
Solkatten
Elev |
Eurovision Song Contest ikväll!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2014 11:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen