@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
10 maj, 2014 10:03 |
|
Borttagen
|
Samlar Voldemort-kort, och undrar om det inte går överstyr. 815 kort nu XD
10 maj, 2014 10:03 |
|
Borttagen
|
Idag ska jag köpa block och tuschpennor. Då kanske jag blir motiverad till att plugga
10 maj, 2014 10:04 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Sitter och facepalmar mig själv. Jag vaknade vid halv åtta när jag kunde ha gått upp nu? Glöm inte att facepalma med en sköld! Det är mycket coolare
10 maj, 2014 10:31 |
|
Anne Potter
Elev |
10 maj, 2014 10:32 |
|
Borttagen
|
Försöker hitta extra jobb. Vad fan är det här för krav, "Du måste tala flytande svenska utan brytning".
Och där sket dig sig. Vad fan har brytning för betydelse, liksom? 10 maj, 2014 10:38 |
|
Klaestron
Elev |
10 maj, 2014 10:39 |
|
Anne Potter
Elev |
10 maj, 2014 10:45 |
|
Mefour
Elev |
Jag är stressad men sitter ändå vid mugglis :3
Stabil jävel utan några problem alls. 10 maj, 2014 10:48 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Försöker hitta extra jobb. Vad fan är det här för krav, "Du måste tala flytande svenska utan brytning". Och där sket dig sig. Vad fan har brytning för betydelse, liksom? Jag pratar med grov skånska. Borde nog inte få jobbet då... Förstår inte heller vad brytning har för betydelse. Det är en annan sak jag råkade ut för. Bokade tid hos en läkare hemma i Sverige på påsklovet för att få lite mer svar och kunna ställa mer frågor på svenska istället för på engelska, kommer dig och läkaren är dansk. Alltså inte dansk brytning, hon pratade danska...
10 maj, 2014 10:54 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen